Marzena Sawicka o prospectingu i pozyskiwaniu klientów w Nowej Sprzedaży

okladka_Nowa Sprzedaż kilka HILLWAY szkolenia_2(3)-8W najnowszym numerze Nowej Sprzedaży, który ukazał się w kwietniu 2016 artykuł Marzeny Sawickiej – Dyrektor Zarządzającej HILLWAY o prospectingu pt.: ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów”.

Nowa Sprzedaż to nowy magazyn dla profesjonalistów poświęcony sprzedaży i obsłudze klienta dostępny w salonach Empik na terenie całego kraju.

Z artykułu ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów” Marzeny Sawickiej z HILLWAY dowiesz się:

  • co innego i niestandardowego robią ci, którzy odnoszą sukcesy w sprzedaży?
  • jakie triki stosują w praktyce handlowcy, by pozyskać nowych klientów?
  • jakie proste narzędzia możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji?
  • jak znaleźć kluczową dla Ciebie osobę docelową i jak do niej dotrzeć?
  • jakie sztuczki zastosować podczas telefonowania, by zwiększyć skuteczność w docieraniu do kluczowych osób.

Nowa Sprzedaż Prospecting HILLWAY Marzena Sawicka 04.2016

Artykuł ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów” to aż 4 strony potężnej dawki wiedzy popartej konkretnymi wskazówkami do zastosowania. Wiele inspiracji, które każdy z Was może wykorzystać w swojej pracy.

Artykuł był tworzony na bazie wieloletniej praktyki Marzeny  i rozmów z wieloma handlowcami, menedżerami sprzedaży oraz wewnętrznych konsultacji w HILLWAY z Trenerami prowadzącymi szkolenia sprzedażowe, w szczególności prowadzącymi w HILLWAY szkolenie Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów.

Banner Szkolenie Prospecting i pozyskiwanie nowych klientow HILLWAY szkolenia i doradztwo dla firm

Przygotowując artykuł braliśmy pod uwagę również wyniki badań prowadzonych przed szkoleniami HILLWAY z prospectingu oraz wszystkie sugestie i uwagi uczestników dotychczasowych szkoleń. Tak samo jak podchodzimy do organizacji i przygotowania szkolenia, tak samo podchodzimy do przygotowania artykułu – staramy się, by był praktyczny i dawał realne narzędzia do pracy, inspirował.

Nowa Sprzedaż Prospecting HILLWAY okladka_NS_2(3)-7

Najnowszy numer „Nowe Sprzedaży”  to zbiór sprawdzonych narzędzi prospectingowych dla handlowców i new business managerów. To aż 128 stron konkretnej wiedzy i sprawdzonych metod.

Na 128 stronach „Nowej Sprzedaży” 2(3) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak przygotować się do pierwszej rozmowy z prospectem
  • co powiedzieć, kiedy klient oczekuje oferty „na maila” lub mówi, że nie ma czasu na spotkanie
  • jak poradzić sobie ze zbywaniem przez klienta? jak podczas kontaktu z prospektem radzić sobie ze stanowczym „nie” i ze zbywaniem oraz jakie pytania zadawać, aby każde „nie” prowadziło Cię do „być może”, a później do „tak”
  • co zrobić, kiedy potencjalny klient wypełniając formularz kontaktowy poda błędny numer telefonu
  • jak legalnie pozyskać adresy e-mailowe do prospectingu i jak napisać e-mail tak, aby trafiał w sedno sprawy i zachęcił klienta do spotkania
  • jak w pełni wykorzystać Google do wyszukiwania kontaktów;
  • jak poznać przyczyny odchodzenia klientów oraz jak zwiększyć szanse na ich odzyskanie
  • czy klient zawsze ma rację? jaka jest geneza tego powiedzenia, czy klient rzeczywiście zawsze ma rację i o czym pamiętać przy rozstawaniu się z niezadowolonym klientem
  • pamiętaj, że klient – zanim kupi produkt – kupuje Ciebie, jak więc skutecznie sprzedać samego siebie
  • jak przygotować skuteczną narrację i prezentację sprzedażową
  • dlaczego jeżeli chcesz być skuteczny w swojej pracy, powinieneś wykreślić ze swojego słownika sprzedażowego wyraz „pomagać”.

Ponadto dodatek: programy wsparcia sprzedaży .

JAK  I  GDZIE  KUPIĆ?

Artykuł znaleźć można w kwietniowo – majowym wydaniu magazynu Nowa Sprzedaż, a Nową Sprzedaż możecie nabyć w salonach Empik i na stronie 

http://sklep.marketerplus.pl/nowa_sprzedaz_2_3_2016_2.html

Życzymy owocnej lektury i zapraszamy do współpracy!