Działalność call center i wykorzystanie kanału call center/contact center jest dziś rzeczą powszechną. Kanał call center jest dziś jednym z najszybszych kanałów dotarcia do klienta i to co najważniejsze – jest w całości mierzalny.
Eksperci HILLWAY – m.in. osoby, które uruchamiały pierwsze call center w Polsce są do Państwa dyspozycji na każdym etapie działalności – od uruchamiania po optymalizację, czy outsourcing tego kanału do zewnętrznych dostawców.
Nasza oferta kierowana jest zarówno do wewnętrznych działów call center/telemarketingu/infolinii, jak i outsourcingowych call center
CONSULTING I DORADZTWO CALL CENTER – zakres działalności:
- budowa call center (rozbudowa call center – uruchamianie nowych lokalizacji)
- audyt organizacyjny call center
- systemy i procedury call center
- doradztwo technologiczne i wybór systemów call center (od największych światowych dostawców po rozwiązania open – source)
- wybór outsourcing vs. in-house
- doradztwo w zakresie rozwoju telemarketingu, telesprzedaży (efektywność, jakość)
- doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania i rentowności call center
- doradztwo w zakresie zarządzania call center (również poprzez coaching indywidualny)
- doradztwo w zakresie raportowania call center i ustawiania/interpretowania kluczowych KPI
- doradztwo BHP call center
- doradztwo personalne – rekrutacja i selekcja pracowników call center
- pomiar kompetencji pracowników call center
- systemy motywacyjne w call center – motywacja płacowa i pozapłacowa w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- ustalanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników call center
- doradztwo w zakresie działań antyrotacyjnych
- badania jakości obsługi klienta w contact center (infolinia, chat, e-mail)
- badania efektywności telesprzedaży i benchmarking KPI
Zapraszamy do współpracy i kontaktu!