Obszar działalności – doradztwo call center

sprzedaż usług energetycznych przez telefon szkolenie HILLWAYDziałalność call center i wykorzystanie kanału call center/contact center jest dziś rzeczą powszechną. Kanał call center jest dziś jednym z najszybszych kanałów dotarcia do klienta i to co najważniejsze – jest w całości mierzalny.

Eksperci HILLWAY – m.in. osoby, które uruchamiały pierwsze call center w Polsce są do Państwa dyspozycji na każdym etapie działalności – od uruchamiania po optymalizację, czy outsourcing tego kanału do zewnętrznych dostawców.

Nasza oferta kierowana jest zarówno do wewnętrznych działów call center/telemarketingu/infolinii, jak i outsourcingowych call center

CONSULTING I DORADZTWO CALL CENTER – zakres działalności:

  • budowa call center (rozbudowa call center – uruchamianie nowych lokalizacji)
  • audyt organizacyjny call center
  • systemy i procedury call center
  • doradztwo technologiczne i wybór systemów call center (od największych światowych dostawców po rozwiązania open – source)
  • wybór outsourcing vs. in-house
  • doradztwo w zakresie rozwoju telemarketingu, telesprzedaży (efektywność, jakość)
  • doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania i rentowności call center
  • doradztwo w zakresie zarządzania call center (również poprzez coaching indywidualny)
  • doradztwo w zakresie raportowania call center i ustawiania/interpretowania kluczowych KPI
  • doradztwo BHP call center
  • doradztwo personalne – rekrutacja i selekcja pracowników call center
  • pomiar kompetencji pracowników call center
  • systemy motywacyjne w call center – motywacja płacowa i pozapłacowa w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • ustalanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników call center
  • doradztwo w zakresie działań antyrotacyjnych
  • badania jakości obsługi klienta w contact center (infolinia, chat, e-mail)
  • badania efektywności telesprzedaży i benchmarking KPI

Zapraszamy do współpracy i kontaktu!




Skip to content