Uznanie dla HILLWAY od CCNEWS
Z przyjemnością informujemy, że HILLWAY Training & Consulting zostało docenione przez renomowany serwis CCNEWS.pl, będący wiodącym polskim portalem poświęconym obszarowi Customer Experience (CX) i obsłudze klienta. Dziękujemy redakcji CCNEWS.pl za publikację informacji o przyznanie wyróżnienia dla HILLWAY w kategorii Firma Szkoleniowa Roku 2023 i uznanie naszej firmy w obszarze Customer Experience (CX) i obsługi klienta. Jesteśmy dumni z naszej roli jako Partnera konferencji oraz prelegentów na wydarzeniach organizowanych przez Redaktora CCNEWS Karola Bancerza.
W HILLWAY codziennie dzielimy się naszą mocną ekspertyzą w obszarze CX i obsługi klienta poprzez prowadzenie zamkniętych szkoleń dla różnych sektorów, takich jak banki, firmy energetyczne, ubezpieczeniowe i wiele innych. Nasz zespół ekspertów, składający się z Trenerek i Trenerów obsługi klienta, to wybitni specjaliści sektora, których doświadczenie jest potwierdzone udziałem w Polish Contact Center Awards jako członków Jury.
Cieszymy się również z otrzymania tytułu “Firma Szkoleniowa Roku 2023” od Gazety Finansowej. To wyróżnienie jest wynikiem naszego zaangażowania w dostarczanie usług najwyższej jakości i potwierdza naszą silną pozycję na rynku edukacyjnym.
HILLWAY przyciąga ponad 200 firm rocznie, szkoląc około 4 500 pracowników za pomocą różnorodnych metod nauczania, od webinarów po innowacyjne rozwiązania e-learningowe.
Zapraszamy Dyrektorów i Managerów CX oraz Sprzedaży do obserwacji portalu CCNEWS.pl i zapisania się na ich newsletter. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, a także być na bieżąco z trendami w obszarze obsługi klienta.
W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.