Joanna Ziętara – trener biznesu prowadzący szkolenia od 2009 roku. Jest certyfikowanym trenerem biznesu i dyplomowanym coachem, specjalizuje się w audytach jakości, szkoleniach z zarządzania zespołami na poziomie operacyjnym, obsłudze klienta i windykacji miękkiej oraz komunikacji.
Absolwentka Olsztyńskiej Szkoły Wyższej, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, gdzie ukończyła m.in. studia podyplomowe z Coachingu.
Od roku 2012 pracuje zarówno dla wiodących marek, średniej wielkości spółek jak
i mikroprzedsiębiorstw, gdzie odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie procesów oraz wzrost kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, także trudnego, reklamacji i windykacji, a także komunikacji wewnętrznej.
W latach 2016-2018 związana była ze spółką pożyczkowo-windykacyjną, gdzie zajmowała się całokształtem procesów szkoleniowo-coachingowych zespołu call center w zakresie telewindykacji i negocjacji windykacyjnych. Pełniła również obowiązki Kierownika operacyjnego, projektując i wdrażając nową strategię windykacji oraz tworząc i ustawiając na nowo procesy windykacyjne w celu usprawnienia pracy i zwiększenia efektywności zespołu. W latach 2017-2018 pełniła interimowo obowiązki Kierownika operacyjnego w firmie zajmującej się finansowaniem firm wdrażając nowy system organizacji pracy. Była również merytorycznym wsparciem w zakresie zarządzania zespołem, sposobu organizacji i podziału pracy oraz metod oceny pracowników.
Od 2014 roku współpracuje z placówkami Wyższej Szkoły Bankowej. Jako wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Windykacja Należności prowadzi zajęcia “Psychologiczne aspekty windykacji” oraz “Komunikacja w windykacji”.
Z HILLWAY współpracuje od 2016 roku. Prowadzi szkolenia zamknięte i szkolenia otwarte, uczestniczy w projektach doradczych jako audytor i konsultant. Prowadzi szkolenia po polsku i po angielsku.
Z racji bogatych doświadczeń w obszarze monitoringu należności i windykacji koordynuje w HILLWAY projekty windykacyjne dla działów obsługi różnych etapów windykacji największych firm i instytucji finansowych. Szkoli pracowników działów wczesnego monitoringu, windykacji należności krótko i długo przeterminowanych, przedawnionych, ponakazowych, przedegzekucyjnych, po bezskutecznych egzekucjach oraz w trakcie egzekucji komorniczych. Kluczowym aspektem w jej podejściu jest wysoka etyka działania i budowanie długofalowych relacji z klientami-dłużnikami, przy jednoczesnym uświadamianiu klientom, że odpowiadają za swoje zobowiązania, a Doradca ma być dla nich nie egzekutorem, a wsparciem z wyjścia z zadłużenia.
Aktywnie działa i udziela się w środowisku szkoleniowym – jest m.in. członkiem Klubu Trenerów Biznesu w Warszawie. Stale poszerzając wiedzę i umiejętności, bierze udział w licznych szkoleniach i wydarzeniach branżowych, od 2017 roku jest uczestnikiem szkoły coachingu Multi Level Coaching w Warszawie.
Od roku 2018 jest członkiem jury konkursu Telemarketer Roku z ramienia HILLWAY, gdzie wraz z liderami branży wybiera najlepszych telemarketerów w kraju w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, windykacji i helpdesk. Od roku 2019 pełni funkcję członka Kapituły Konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, w którym wskazywane i oceniane są najlepsze postawy i zachowania związane z profesjonalną obsługą klienta przez telefon.
Przeprowadziła już ponad 3 500 godzin szkoleń grupowych oraz indywidualnych coachingów. Realizuje projekty szkoleniowe, coachingowe i doradcze dla firm z różnych branż, a jakość i efektywność prowadzonych przez nią szkoleń potwierdzają referencje od zadowolonych klientów. Swoją wiedzę łączy skutecznie z wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi. Praca trenera jest jej pasją, którą zaraża uczestników prowadzonych przez nią szkoleń, które są prowadzone w sposób warsztatowy z dużym poczuciem zaufania i otwartości.
Joanna Ziętara realizowała projekty rozwojowe – szkolenia i doradztwo dla takich firm jak:
Inicjatywa Mikro Sp. z o.o., GP People, Perfekt Serwis Sp. z o.o., Medi.Spa&Wellness Hotel St. Bruno****, Spa&Wellness Hotel Krasicki****, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, PKP S.A., Mc Donald’s – Polska Organizacja Franczyzodawców, EGB Investments S.A, Toruńskie Stowarzyszenie Ekologiczne Tilia, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, Hanplast sp. z o.o., Bydgoszcz, Górażdże Cement, PKP SA., Bayer, Sage, PKP, PGNiG Obrót Detaliczny
Asia Ziętara w HILLWAY prowadzi w HILLWAY szkolenia w takich obszarach jak:
- Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim
- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
- Reklamacje i obsługa trudnego klienta
- Telewindykacja – skuteczna windykacja przez telefon
- Negocjacje windykacyjne
- Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center
- Szkolenia menedżerskie dla kadry zarządzającej – Zarządzanie zespołem pracowników (I linia)
Asia sama o sobie ,,Robię to, co kocham i kocham to, co robię – pomagam ludziom odnaleźć ich najmocniejsze strony, wspieram w rozwoju, czasem uczę nowego :). Swoją wiedzę łączę skutecznie z umiejętnościami interpersonalnymi i podziwem dla otaczających mnie ludzi. Szkolenia są moją pasją, którą zarażam uczestników swoich zajęć, a coaching to fantastyczna podróż, w którą zabieram wszystkich chętnych odkrywców.”
Opinie po realizowanych przez Joannę szkoleniach otwartych dla HILLWAY:
- Pełen profesjonalizm ze strony firmy i osoby prowadzącej
- Szybko, zrozumiale, ciekawie, jasno i z pomysłem. Pełen profesjonalizm
- Asiu, było super 🙂 Dzięki!
- Bardzo ciekawe szkolenie, przekazujące cenne wiadomości, przydatne w pracy
- Rewelacyjny Trener, świetne szkolenie i pełen profesjonalizm całej kadry HILLWAY. Polecam!
CHCESZ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE Z ASIĄ?
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.