W najnowszym numerze Nowej Sprzedaży, który ukazał się w kwietniu 2016 artykuł Marzeny Sawickiej – Dyrektor Zarządzającej HILLWAY o prospectingu pt.: ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów”.
Nowa Sprzedaż to nowy magazyn dla profesjonalistów poświęcony sprzedaży i obsłudze klienta dostępny w salonach Empik na terenie całego kraju.
Z artykułu ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów” Marzeny Sawickiej z HILLWAY dowiesz się:
- co innego i niestandardowego robią ci, którzy odnoszą sukcesy w sprzedaży?
- jakie triki stosują w praktyce handlowcy, by pozyskać nowych klientów?
- jakie proste narzędzia możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji?
- jak znaleźć kluczową dla Ciebie osobę docelową i jak do niej dotrzeć?
- jakie sztuczki zastosować podczas telefonowania, by zwiększyć skuteczność w docieraniu do kluczowych osób.
Artykuł ,,Nowoczesny prospecting w praktyce. 7 niestandardowych sposobów na pozyskiwanie klientów” to aż 4 strony potężnej dawki wiedzy popartej konkretnymi wskazówkami do zastosowania. Wiele inspiracji, które każdy z Was może wykorzystać w swojej pracy.
Artykuł był tworzony na bazie wieloletniej praktyki Marzeny i rozmów z wieloma handlowcami, menedżerami sprzedaży oraz wewnętrznych konsultacji w HILLWAY z Trenerami prowadzącymi szkolenia sprzedażowe, w szczególności prowadzącymi w HILLWAY szkolenie Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów.
Przygotowując artykuł braliśmy pod uwagę również wyniki badań prowadzonych przed szkoleniami HILLWAY z prospectingu oraz wszystkie sugestie i uwagi uczestników dotychczasowych szkoleń. Tak samo jak podchodzimy do organizacji i przygotowania szkolenia, tak samo podchodzimy do przygotowania artykułu – staramy się, by był praktyczny i dawał realne narzędzia do pracy, inspirował.
Najnowszy numer ?Nowe Sprzedaży? to zbiór sprawdzonych narzędzi prospectingowych dla handlowców i new business managerów. To aż 128 stron konkretnej wiedzy i sprawdzonych metod.
Na 128 stronach ?Nowej Sprzedaży? 2(3) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jak przygotować się do pierwszej rozmowy z prospectem
- co powiedzieć, kiedy klient oczekuje oferty ?na maila? lub mówi, że nie ma czasu na spotkanie
- jak poradzić sobie ze zbywaniem przez klienta? jak podczas kontaktu z prospektem radzić sobie ze stanowczym ?nie? i ze zbywaniem oraz jakie pytania zadawać, aby każde ?nie? prowadziło Cię do ?być może?, a później do ?tak?
- co zrobić, kiedy potencjalny klient wypełniając formularz kontaktowy poda błędny numer telefonu
- jak legalnie pozyskać adresy e-mailowe do prospectingu i jak napisać e-mail tak, aby trafiał w sedno sprawy i zachęcił klienta do spotkania
- jak w pełni wykorzystać Google do wyszukiwania kontaktów;
- jak poznać przyczyny odchodzenia klientów oraz jak zwiększyć szanse na ich odzyskanie
- czy klient zawsze ma rację? jaka jest geneza tego powiedzenia, czy klient rzeczywiście zawsze ma rację i o czym pamiętać przy rozstawaniu się z niezadowolonym klientem
- pamiętaj, że klient ? zanim kupi produkt ? kupuje Ciebie, jak więc skutecznie sprzedać samego siebie
- jak przygotować skuteczną narrację i prezentację sprzedażową
- dlaczego jeżeli chcesz być skuteczny w swojej pracy, powinieneś wykreślić ze swojego słownika sprzedażowego wyraz ?pomagać?.
Ponadto dodatek: programy wsparcia sprzedaży .
JAK I GDZIE KUPIĆ?
Artykuł znaleźć można w kwietniowo – majowym wydaniu magazynu Nowa Sprzedaż, a Nową Sprzedaż możecie nabyć w salonach Empik i na stronie
http://sklep.marketerplus.pl/nowa_sprzedaz_2_3_2016_2.html
Życzymy owocnej lektury i zapraszamy do współpracy!