Do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączył Urząd Miejski w Gdańsku. Z Gdańskiem – jako jednym z najdynamiczniej się rozwijających miast, dbającym o obsługę klienta, wdrażającym nowoczesne rozwiązania pracujemy od lat. Tym razem mieliśmy okazję rozwijać kompetencje z zakresu obsługi klienta przez telefon Gdańskiego Centrum Kontaktu.

Gdańskie Centrum Kontaktu jest wspólnym centrum kontaktu Urzędu Miejskiego w Gdańsku i jednostek miejskich.  Funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu i wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: telefon, sms, email, formularz elektroniczny, chat, Mapę Porządku, Facebook, Messenger.

Co ważne, powstanie Gdańskiego Centrum Kontaktu, jest efektem ustaleń pierwszego  Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016r. Rekomendacją zaproponowaną przez mieszkańców, było stworzenie sprawnie działającego miejskiego call center.

Dziękujemy za referencje, zaufanie i liczymy na dalszą udaną współpracę.

 



Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12