HILLWAY o rekrutacji do contact center na Konferencji Puls Biznesu

Puls_Biznesu_logoZ ramienia HILLWAY  Trenerka Kamila Krawczyk 28.11.2017 w Hotelu Novotel Airport przeprowadziła warsztat na Konferencji Puls Biznesu Contact Center Team Management.  Wystąpienie i warsztat HILLWAY poświęcony był rekrutacji do contact center i spotkał się z ogromnym zaangażowaniem uczestników.

Contact Center Team Management to cykliczne wydarzenie organizowane przez Puls Biznesu, a skierowane do kadry zarządzającej obsługą klienta i sprzedażą z wykorzystaniem contact center. W tym roku na wydarzeniu zebrało się ok. 50 managerów i specjalistów ds. contact center.

Idea Contact Center Team Management opiera się na tym, że jest to praktyczny warsztat, podczas którego najlepsi eksperci oraz trenerzy opowiadają o skutecznych i sprawdzonych strategiach zarządzania działem Contact Center. Podczas spotkania menedżerowie call center dowiadują się jak z powodzeniem zarządzać działem call center, jak zatrudniać, jak motywować oraz w jakie narzędzia uzbroić pracowników, żeby mogli jak najefektywniej realizować założone cele. Całe spotkanie opiera się na czterech praktycznych blokach tematycznych dotyczących największych wyzwań menedżera Contact Center.

HILLWAY Konferencja Puls Biznesu Call Contact Center

Blok HILLWAY poświęcony był tematowi Rekrutacja w Contact Center. A poruszane zagadnienia dotyczyły tego:

  • Jak przekonać kandydata do pracy w Twoim Contact Center?
  • Czy wiemy kogo naprawdę szukamy? Jak efektywnie zorganizować i prowadzić rekrutację?
  • Jak znaleźć odpowiedniego pracownika contact center i jak zakończyć pozytywnie rekrutację?
  • Czy fluktuacja jest potrzebna i kiedy? Czemu bywa za duża? Gdzie i jak szukać przyczyn? Jak sobie z nią radzić?

HILLWAY Training & Consulting jest firmą szkoleniowo-doradczą specjalizującą się w szkoleniach z obsługi klienta i procesu sprzedaży, w szczególności z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem. Oferuje doradztwo oraz szkolenia zamknięte – dedykowane oraz szkolenia otwarte dla różnych branż z różnych dziedzin biznesu.

Zobacz Programy szkoleniowe HILLWAY i zapytaj o ofertę!

SZKOLENIE OTWARTE  COACHING I MONITORING W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ CALL CENTER 

WARSZAWA 05-06.12.2017 Wycena 1 500 zł netto/os. Ostatnie wolne miejsca.

Przy zgłoszeniu do 1.12 wycena na hasło RABAT WWW (wpisz na formularzu)  1 300 zł netto/os.

Dodano: 28.11.2018



Skip to content