Rafał Jarosz – konsultant HILLWAY nominowany do nagrody Global Contact Center Awords w kategorii Industry Champion Award w regionie EMEA.
Rafał Jarosz jest najbardziej znanym polskim ekspertem w obszarze call / contact center. Na co dzień współpracuje i doradza wielu polskim firmom i instytucjom oraz dzieli się doświadczeniami i wymienia wiedzą z ekspertami z całego świata. Specjalizuje się w obszarach rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami (CRM) i doświadczeniami Klientów (CEM/CX), podnoszeniu efektywności operacyjnej, analityce biznesowej dla front i back-office oraz wymiarowaniu rozwiązań technologicznych klasy call/contact center i CRM. Jako trener zajmuje się jakością i skutecznością obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania projektami. W HILLWAY z sukcesami prowadzi szkolenia otwarte: Raportowanie i analiza danych w call center. Twórca projektu KlinikaCallCenter.pl, prelegent i prowadzący podczas kilkunastu konferencji związanych z tematyką obsługi Klientów. Ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center Fundacji ProProgressio. Audytor w ramach projektu ?Firma Przyjazna Klientowi?.
Contact Center Word to światowa organizacja zrzeszająca firmy i osoby związane ze światem contact center. Global Contact Center Awords to najbardziej prestiżowa nagroda i program rozpoznawalny w całym świecie call/contact center.
W przeciwieństwie do innych nagród tego typu, nagroda Global Contact Center Awords uważana jest przez wielu za ,,Oscara” w świecie Contact Center. Nagrody przyznawane są podmiotom, którzy potrafią przekonać sędziów (ekspertów w branży, a nie dostawców lub firmy sponsorujące), że rzeczywiście są oni najlepsi. Zwycięzcy konkursu regionalnego zdobywają uznanie i nagrody dla najlepszych w regionie, dodatkowo spotykają się co roku rywalizować w Las Vegas z osobami najlepszymi na świecie.
Trzymamy kciuki za Rafała i zapraszamy do głosowania!
Zagłosuj już teraz!
http://contactcenterworld.com/