Raport CX HILLWAY

Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta

Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY.

Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX

Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta

W Raporcie HILLWAY znajdziecie omówienie wyzwań, z jakimi spotykają się w obsłudze klienta specjaliści obsługi klienta biznesowego i indywidualnego zatrudnieni w różnych branżach i sektorach, głownie w B2B:

  • Trudności w zachowaniu postawy asertywnej w wymagających sytuacjach z Klientem
  • Trudne zachowania i sytuacje w jakich znajdują się Klienci
  • Nietrwałe i niestabilne relacje z Klientami – od rozpoczęcia do zakończenia współpracy
  • Nieskuteczna komunikacja i nieadekwatne oczekiwania Klientów

W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.

Power Skills
Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12