Raport CX HILLWAY
Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY.
Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX
Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta
W Raporcie HILLWAY znajdziecie omówienie wyzwań, z jakimi spotykają się w obsłudze klienta specjaliści obsługi klienta biznesowego i indywidualnego zatrudnieni w różnych branżach i sektorach, głownie w B2B:
- Trudności w zachowaniu postawy asertywnej w wymagających sytuacjach z Klientem
- Trudne zachowania i sytuacje w jakich znajdują się Klienci
- Nietrwałe i niestabilne relacje z Klientami – od rozpoczęcia do zakończenia współpracy
- Nieskuteczna komunikacja i nieadekwatne oczekiwania Klientów
W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.