Adam Szewczak

Trener HILLWAY, Manager, Coach, Psycholog i Trener Biznesu z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży, Call/Contact Center oraz zarządzania. 

Profil Trenera

  • Ekspert w zakresie obsługi Klienta, sprzedaży i zarządzaniu
  • Trener dynamiki zespołowej, postawy managerskiej, zarządzania sobą w czasie 
  • Praktyk uruchamiania nowych jednostek i wprowadzania na rynek nowego produktu 
  • Szef zespołów sprzedażowych i obsługowych, z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji 
  • Juror Konkursów: Telemarketer Roku / Polish Contact Center Awards 
  • Ponad 1000 dni na sali szkoleniowej oraz 500 godzin coachingów operacyjnych 
  • Kilkadziesiąt sesji i projektów rozwojowych 
  • 6 lat doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń, treningów, warsztatów
Trener biznesu HILLWAY Adam Szewczak

Doświadczenie zawodowe

Pomaga przedsiębiorcom i zarządzającym wyprzedzać konkurencję, szybciej i lepiej rozwiązywać problemy w firmie oraz wdrażać przełomowe usprawnienia. Z wykształcenia Manager, Psycholog Biznesu i Coach. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach: Team Leader – specjalizacja jakość w firmie E-Marketing Call Center, kolejno Team Leader, Koordynator Contact Center, aż do stanowiska Contact Center Managera w firmie iSpot Apple Premium Partner oraz Cortland Biznes, które są wiodącymi sprzedawcami produktów Apple. Przeprowadził procesy fuzji działów Contact Center dwóch spółek.

W ww. firmach odpowiedzialny był za przygotowanie konsultantów / weryfikatorów / specjalistów oraz Kierowników (kilkaset stanowisk) do pracy na stanowiskach realizujących projekty sprzedażowe i obsługowe – zarówno ruch przychodzący, jak i wychodzący. 

Praca w outsourcingu umożliwiła mu zdobycie ogromnego doświadczenia w sprzedaży, umiejętnym zarządzaniu projektem i zasobami ludzkimi oraz szkoleniach dla firm z szerokiego wachlarza branż. Od kilku lat współpracuje z firmą szkoleniową i realizuje z sukcesami projekty rozwojowe dla Klientów z różnych branż. 

Odpowiadał za weryfikację poprawności wykonywanej pracy przez Konsultantów / Weryfikatorów i Kierowników oraz podejmowanie działań naprawczo-korygujących w postaci szkoleń, treningów, warsztatów, monitoringów oraz coachingów. 

Dodatkowo odpowiadał za badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowanie i przeprowadzenie działań, z zakresu kompetencji miękkich oraz twardych.

W ankietach satysfakcji można wyczytać, że szkolenia z Adamem są tymi, które pamięta się przez lata. 

Od 2017 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi. 

W pracy zawodowej kieruje się mottem „Stare metody nie otwierają nowych drzwi”.

Specjalizacje

  • Skuteczna komunikacja
  • Techniki obsługi Klienta i sprzedaży, w kanałach zdalnych i bezpośrednich
  • Zarządzanie konfliktami w zespole
  • Uruchamianie Start-up’ów
  • Skuteczne zarządzanie sekretariatem
  • Efektywna Asystentka – efektywne wsparcie przełożonego
  • Szkolenia Managerskie – skuteczne zarządzanie sobą i zespołem, zarządzanie zespołami,
    komunikacja strukturalna, kreatywność w biznesie
  • Profesjonalna rozmowa handlowa
  • Skuteczny feedback
  • Metody twórczego rozwiązywania problemów w zarządzaniu i biznesie
  • Efektywność i skuteczność osobista, udzielanie feedbacku, delegowanie zadań
  • Mapowanie procesów, wdrażanie usprawnień w procesach, podejmowanie trudnych decyzji
    oraz zmian w organizacjach

W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.

Power Skills
Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12