Adam Szewczak
Trener HILLWAY, Manager, Coach, Psycholog i Trener Biznesu z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży, Call/Contact Center oraz zarządzania.
Profil Trenera
- Ekspert w zakresie obsługi Klienta, sprzedaży i zarządzaniu
- Trener dynamiki zespołowej, postawy managerskiej, zarządzania sobą w czasie
- Praktyk uruchamiania nowych jednostek i wprowadzania na rynek nowego produktu
- Szef zespołów sprzedażowych i obsługowych, z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji
- Juror Konkursów: Telemarketer Roku / Polish Contact Center Awards
- Ponad 1000 dni na sali szkoleniowej oraz 500 godzin coachingów operacyjnych
- Kilkadziesiąt sesji i projektów rozwojowych
- 6 lat doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń, treningów, warsztatów
Doświadczenie zawodowe
Pomaga przedsiębiorcom i zarządzającym wyprzedzać konkurencję, szybciej i lepiej rozwiązywać problemy w firmie oraz wdrażać przełomowe usprawnienia. Z wykształcenia Manager, Psycholog Biznesu i Coach.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach: Team Leader – specjalizacja jakość w firmie E-Marketing Call Center, kolejno Team Leader, Koordynator Contact Center, aż do stanowiska Contact Center Managera w firmie iSpot Apple Premium Partner oraz Cortland Biznes, które są wiodącymi sprzedawcami produktów Apple. Przeprowadził procesy fuzji działów Contact Center dwóch spółek.
W ww. firmach odpowiedzialny był za przygotowanie konsultantów / weryfikatorów / specjalistów oraz Kierowników (kilkaset stanowisk) do pracy na stanowiskach realizujących projekty sprzedażowe i obsługowe – zarówno ruch przychodzący, jak i wychodzący.
Praca w outsourcingu umożliwiła mu zdobycie ogromnego doświadczenia w sprzedaży, umiejętnym zarządzaniu projektem i zasobami ludzkimi oraz szkoleniach dla firm z szerokiego wachlarza branż. Od kilku lat współpracuje z firmą szkoleniową i realizuje z sukcesami projekty rozwojowe dla Klientów z różnych branż.
Odpowiadał za weryfikację poprawności wykonywanej pracy przez Konsultantów / Weryfikatorów i Kierowników oraz podejmowanie działań naprawczo-korygujących w postaci szkoleń, treningów, warsztatów, monitoringów oraz coachingów.
Dodatkowo odpowiadał za badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowanie i przeprowadzenie działań, z zakresu kompetencji miękkich oraz twardych.
W ankietach satysfakcji można wyczytać, że szkolenia z Adamem są tymi, które pamięta się przez lata.
Od 2017 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi.
W pracy zawodowej kieruje się mottem „Stare metody nie otwierają nowych drzwi”.
Specjalizacje
- Skuteczna komunikacja
- Techniki obsługi Klienta i sprzedaży, w kanałach zdalnych i bezpośrednich
- Zarządzanie konfliktami w zespole
- Uruchamianie Start-up’ów
- Skuteczne zarządzanie sekretariatem
- Efektywna Asystentka – efektywne wsparcie przełożonego
- Szkolenia Managerskie – skuteczne zarządzanie sobą i zespołem, zarządzanie zespołami,
komunikacja strukturalna, kreatywność w biznesie - Profesjonalna rozmowa handlowa
- Skuteczny feedback
- Metody twórczego rozwiązywania problemów w zarządzaniu i biznesie
- Efektywność i skuteczność osobista, udzielanie feedbacku, delegowanie zadań
- Mapowanie procesów, wdrażanie usprawnień w procesach, podejmowanie trudnych decyzji
oraz zmian w organizacjach
W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.