Zapraszamy na szkolenia otwarte

Celem szkoleń otwartych jest podwyższenie kompetencji, dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek. Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasza oferta kierowana jest do przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.

Zapraszamy więc do zapoznania z najnowszą propozycją szkoleń otwartych w zakresie: podnoszenia kwalifikacji zawodowych, call center, finansów oraz sprzedaży.

Profesjonalna asystentka prezesa zarządu 25-26.06.2018

https://www.hillway.pl/szkolenie-profesjonalna-asystentka-prezesa-zarzadu/

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy

Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie 02-03.07.2018

https://www.hillway.pl/szkolenie-rachunkowosc-zarzadcza-i-controlling/

Celem szkolenia Rachunkowość zarządcza i controlling w przedsiębiorstwie jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz umiejętności praktycznych dotyczących między innymi takich zagadnień jak:

przegląd i usystematyzowanie międzynarodowych oraz krajowych przepisów rachunkowości zarządczej

klasyfikacja oraz zasady rozliczania przychodów i kosztów
metody rachunkowości zarządczej dla potrzeb skutecznego zarządzania

Raportowanie i analiza danych w call center 27-28.06.2018

https://www.hillway.pl/raportowanie-i-analiza-danych-w-call-center-szkolenie-otwarte/
Szkolenie skierowane jest do kadry managerskiej call center, a w szczególności do osób odpowiedzialnych za realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych, przygotowywanie raportów i zestawień, bieżącą analizę i monitorowanie wskaźników CC, dokonywanie usprawnień i kreowanie rozwiązań w procesie raportowania, udział w projektach od strony technicznej dotyczących rozwoju Call Center, współudział w tworzeniu i wdrażaniu nowych narzędzi monitoringowych.

Zarządzanie zespołem call center 04-05.07.2018

https://www.hillway.pl/zarzadzanie-zespolem-call-center/

Kształtowanie postawy managerskiej kadry kierowniczej, budowanie świadomości roli szefa, rozwijanie odpowiedzialności za indywidualne wyniki pracowników, budowania efektywnych zespołów, nabycie umiejętności związanych z efektywną komunikacją oraz ukształtowanie postawy nastawionej na współpracę i wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy członkami zespołu.

Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 09-10.07.2018

https://www.hillway.pl/coaching-i-monitoring-w-call-center/

Szkolenie uczy jak skutecznie i profesjonalnie prowadzić rozmowy coachingowe z pracownikami wykorzystując techniki udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, jak dostosować swoje działania do sytuacji i typu pracownika.
Uczestnicy poznają narzędzia zarządzania jakością w call center, a także zostaną przygotowani do prowadzenia grupowych i indywidualnych coachingów i monitoringów.
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 02-03.07.2018
Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych.
Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów 09-10.07.2018
https://www.hillway.pl/prospecting-sztuka-odkrywania-i-pozyskiwania-nowych-klientow-szkolenia/
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów ? Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta, znają podstawy sprzedaży i chcą zwiększyć swoją efektywność w działaniu.
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

GWARANCJA SATYSFAKCJI I INNOWACYJNOŚCI!

Jeżeli po szkoleniu uznają Państwo, że omawiane techniki i tematyka nie są zgodne z przedstawionym opisem szkolenia lub mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia warsztatów oferujemy zwrot kosztów (100% ) uczestnictwa.

Zapraszamy serdecznie do udziału w naszych szkoleniach!

 



Skip to content