HILLWAY zaprasza do udziału w Badaniu HR Polskiej Izby Firm Szkoleniowych – Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023

Jedną z głównych misji HILLWAY, jako aktywnego członka zrzeszenia Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, jest dbanie o wysoką jakość usług rozwojowych, a przede wszystkim świadczenie usług rozwojowych dopasowanych do budżetów i potrzeb Klientów. Mając to na uwadze, pragniemy wspierać polskich przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach związanych z rozwojem kadr poprzez usługi szkoleniowe. W związku z tym, z przyjemnością pragniemy poinformować, że HILLWAY po raz kolejny wspiera Badanie PIFS: Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023, jako sponsor projektu.

Serdecznie zapraszamy oraz zachęcamy Klientów i Przyjaciół HILLWAY do udziału w badaniu!

HILLWAY sponsorem badania PIFS – Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023

O badaniu PIFS – Potrzeby szkoleniowe i finansowanie działań rozwojowych w 2023

Wielu przedstawicieli kadry zarządzającej oraz HR boryka się z różnymi wyzwaniami na rynku, szczególnie w obszarze doboru form rozwoju pracowników oraz tematyki podejmowanych działań rozwojowych. Wyzwaniem są również planowane budżety szkoleniowe i brak benchmarków w tym zakresie.

W czasach permanentnych zmian niezwykle ważnym jest podejmowanie świadomych decyzji strategicznych w oparciu o fakty i wyniki rzetelnych badań. Stąd też Polska Izba Firm Szkoleniowych jako profesjonalna organizacja wspierająca rozwój po raz drugi organizuje badanie diagnozujące oczekiwania rynku pracy w zakresie szkoleń i działań rozwojowych, a uczestnicy badania, którzy pozostawią swoje dane otrzymają od PIFS Raport z badania bezpłatnie.

PIFS przeprowadza badanie, by przekazać zarówno firmom szkoleniowym oraz przedstawicielom kadry menedżerskiej i HR – niezależny i obiektywny Raport przygotowany dobrze metodycznie, który może być benchmarkiem i kierunkowo wspierać podejmowanie działań w obszarze HR i planowania działań rozwojowych w 2023 i 2024 roku.

Badanie jest przeprowadzane anonimowo, a wyniki będą prezentowane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach.

Ankieta będzie aktywna do 18 marca 2023 r.

Badanie na zlecenie PIFS realizuje firma badawcza Sedlak&Sedlak.

Badanie wspólnie z PIFS wspierają finansowo uznane firmy szkoleniowe (w tym HILLWAY Training & Consulting), którym zależy na świadczeniu usług dopasowanych do potrzeb obecnego rynku pracy.

Korzyści z udziału w badaniu

W zamian za udział i pozostawienie e-maila uczestnicy otrzymają od Polskiej Izby Firm Szkoleniowych już czerwcu br. -jeszcze przed okresem budżetowania – wyjątkowe Podsumowanie wyników badania, z których będzie można dowiedzieć się:

  • jak inne firmy ustalają budżety rozwojowe, budżety na szkolenia i inne działania rozwojowe?
  • jakie kwoty w PLN planują przeznaczyć na rozwój kadr w organizacji?
  • w jakich obszarach firmy będą szkolić pracowników i rozwijać kadrę zarządzającą w kolejnych latach?
  • z jakich form rozwojowych dla kadry zarządzającej i pracowników korzystają najczęściej?
  • jak inni oceniają efektywność szkoleń online i czy korzystają z e-learningu?
  • jakie kompetencje uważają za kluczowe dla rozwoju organizacji?

A tym samym uczestnicy badania będą mogli porównać swoje działania i plany rozwojowe na tle innych firm.

Budżet na szkolenia – dane z badania w 2021 r.

Według badania Polska Izba Firm Szkoleniowych w 2021 roku 83% firm z sektora MSP powyżej 50 pracowników i ponad 90% firm zatrudniających powyżej 250 pracowników zlecało szkolenia firmom zewnętrznym. Aż 70% firm wykorzystywało e-learning w swoich działaniach rozwojowych.

Przeciętny budżet szkoleniowy w połowie badanych wahał się od 600 do 2200 zł rocznie na pracownika, a w przypadku kadry menedżerskiej wynosił nawet 8 000 zł na osobę.

 

O organizatorze badania – Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Polska Izba Firm Szkoleniowych to największa organizacja branżowa zrzeszająca firmy szkoleniowe i doradcze z całej Polski działająca od 2004 roku. Jej członkami jest blisko 400 firm i organizacji z sektora usług rozwojowych. Są wśród nich mali i duzi, początkujący i doświadczeni, firmy szkoleniowe, uczelnie oraz organizacje pozarządowe, które w swojej działalności zobowiązują się do stosowania Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS. Izba jest aktywna w obszarze wspierania wysokiej jakości usług rozwojowych. Jest twórcą Kodeksu Dobrych Praktyk oraz Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0., jest organizatorem Kongresu Edukacji Pozaformalnej oraz kampanii społecznej Dni Uczenia się Dorosłych. Polska Izba Firm Szkoleniowych wspiera edukację osób dorosłych i ideę uczenia się przez całe życie.

PIFS badanie HR

Model kompetencyjny – jak zwiększyć efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w rekrutacji, szkoleniach i ocenie pracowników?

Jeśli prowadzisz firmę, wiesz jak ważne jest, aby Twoi pracownicy byli dobrze wykwalifikowani i dysponowali odpowiednimi umiejętnościami i kompetencjami. W jaki sposób jednak możesz ocenić ich kompetencje i zidentyfikować obszary wymagające dalszego rozwoju? Odpowiedzią jest model kompetencyjny - narzędzie, które pozwala na precyzyjną analizę umiejętności pracowników i ich dopasowanie do wymagań stawianych przez pracodawcę. Dowiedz

Opracowanie i wdrożenie funkcjonalnego modelu kompetencyjnego – case study projektu doradczego HILLWAY

HILLWAY jako firma szkoleniowo-doradcza, pomaga Swoim Klientom w rozwijaniu ich potencjału biznesowego poprzez dostarczanie rozwiązań z zakresu HR i zarządzania talentami. W ramach jednego z projektów doradczych, poproszono nas o opracowanie i pomoc w wdrożeniu funkcjonalnego modelu kompetencyjnego w strukturach organizacji Naszego Klienta. Celem projektu było zdefiniowanie kluczowych kompetencji potrzebnych dla pracowników o różnych stanowiskach

5 kroków skutecznej windykacji należności

Windykacja to jedno z najbardziej wymagających zadań dla firm, przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców. Proces odzyskiwania długu wymaga dużej cierpliwości, determinacji oraz umiejętności negocjacyjnych, aby osiągnąć sukces w odzyskaniu należności. Często spotykane są przypadki, w których dłużnicy nie chcą lub nie są w stanie uregulować swoich zobowiązań finansowych, co może prowadzić do poważnych konsekwencji dla wierzycieli. W

Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami

The KAM Process to strategiczne podejście, które stosuje wiele organizacji do zarządzania i rozwijania relacji ze swoimi najważniejszymi klientami. Kluczowi klienci zwykle generują większość przychodów organizacji lub mają potencjał do tego w przyszłości. Proces KAM to podejście oparte na współpracy, które ma na celu budowanie silnych, długotrwałych relacji z tymi klientami i współpracę w celu

Przewodnik skutecznego coachingu w call center

Coaching to niezwykle ważna dziedzina, która umożliwia rozwijanie umiejętności pracowników i zwiększenie ich efektywności. Jednak aby ten proces był skuteczny, wymaga on od coacha odpowiednich narzędzi i umiejętności. W poniższym artykule przedstawimy krok po kroku, jak prowadzić coaching w call center. Coaching - dlaczego warto? Coaching w call center to inwestycja w pracowników i rozwój

Akademia Menedżera – Rozwój kompetencji menedżerskich – case study HILLWAY

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, niezwykle ważne jest, aby menedżerowie byli w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i zapewnić swoim pracownikom odpowiednie wsparcie i kierunek. W celu zapewnienia skutecznego rozwoju kompetencji menedżerskich, nasz Klient z branży IT będący producentem oprogramowań, zdecydował się na wdrożenie autorskiego programu HILLWAY pt. "Akademia Menedżera". Celem programu

6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych

Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji nakierowanej na współpracę i osiąganie zespołowych celów Poznaj 6 kluczowych praktyk

Model KANO – przepis na maksymalizację satysfakcji klienta w zarządzaniu kluczowymi klientami

Model KANO to teoria satysfakcji klienta, która pomaga organizacjom zrozumieć związek między potrzebami klientów, a poziomem ich satysfakcji. W kontekście zarządzania kluczowymi klientami model KANO może pomóc przedsiębiorstwom w ustaleniu priorytetów potrzeb swoich kluczowych klientów i upewnieniu się, że spełniają oni ich oczekiwania. 3 filary modelu KANO Model KANO kategoryzuje potrzeby klientów na trzy kategorie:

Profesjonalny proces offboarding’u – case study szkolenia HILLWAY

Dla naszego Klienta, będącego liderem w branży ciepłowniczej, przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt szkoleniowy rozwijający wiedzę, umiejętności i postawę z zakresu profesjonalnego procesu offboarding'u. Z jakimi wyzwaniami mierzył się Klient? Jak przebiegł proces przygotowania i realizacji szkoleń dla pracowników HR? Jakie były efekty projektu szkoleniowego HILLWAY? Zachęcamy do zapoznania się z Case Study HILLWAY. Wyzwanie Klienta

Jak profesjonalnie zakończyć współpracę pracownika z firmą? Przewodnik efektywnego offboardingu

Istota procesu offboarding'u Offboarding, zwany także procesem rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem, jest kluczowym aspektem zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to proces, który rozpoczyna się w momencie podjęcia przez pracownika decyzji o odejściu z firmy i kończy się wraz z zakończeniem jego odejścia. Proces offboardingu jest ważny nie tylko dla pracownika, ale także dla firmy, ponieważ

Skip to content