WYDARZENIA HILLWAY
Polish Contact Center Awards 2024 z udziałem HILLWAY
Pragniemy poinformować, że HILLWAY weźmie udział w gali rozdania nagród najważniejszego konkursu w Polsce branży contact center i customer service Polish Contact Center Awards 2024, która odbędzie się 23 maja 2024 r. w Hotelu Renaissance Warsaw Airport przy ul. Żwirki i Wigury 1H w Warszawie. To prestiżowe wydarzenie ponownie zgromadzi liderów rynku, reprezentujących kilkadziesiąt marek skupiających się na zapewnieniu najwyższego poziomu doświadczeń klienta (CX).
Gala Polish Contact Center Awards to:
- Uroczyste wręczenie nagród dla tych, którzy kształtują standardy contact center
- Integracja środowiska profesjonalistów contact center
- Wymiana opinii, doświadczeń i budowanie społeczności skoncentrowanej na doskonałości w obsłudze klienta
Spotkajmy się podczas Polish Contact Center Awards 2024
Serdecznie zachęcamy do udziału i spotkania z nami. HILLWAY będą reprezentować Ewa Drumlak, współzałożycielka HILLWAY oraz Karolina Adamska, Business Development Manager. To doskonała okazja, aby porozmawiać o najnowszych trendach, wymienić się doświadczeniami i poznać najlepsze praktyki w branży contact center.
Trener HILLWAY w składzie jury konkursu Polish Contact Center Awards
Jesteśmy również niezwykle dumni, że w składzie jury tegorocznego konkursu Polish Contact Center Awards zasiądzie Adam Szewczak, trener HILLWAY specjalizujący się w szkoleniach z obsługi klienta, sprzedaży, Call/Contact Center oraz zarządzania. Jego wiedza i doświadczenie będą cennym wkładem w ocenie nominowanych osób w PCCA 2024.
Gala Polish Contact Center Awards 2024 jako wyjątkowa przestrzeń do integracji środowiska ekspertów contact center i CX
Gala rozdania nagród Polish Contact Center Awards 2024 to nie tylko uroczyste wręczenie nagród, ale przede wszystkim wyjątkowa okazja do integracji środowiska profesjonalistów contact center. Oficjalna część gali rozpocznie się o godzinie 18:30, a cały wieczór będzie pełen inspirujących rozmów, wymiany opinii oraz budowania społeczności skoncentrowanej na doskonałości w obsłudze klienta.
Do zobaczenia!
W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.