HILLWAY o tworzeniu kultury firm i uczeniu się organizacji na największym portalu CX - CCnews.pl

Na czołowym portalu poświęconym obszarowi Customer Experience, CCnews.pl, ukazał się artykuł z komentarzem Marzeny Sawickiej, współzałożycielki i Dyrektorki Zarządzającej w firmie HILLWAY Training & Consulting. Rozmowa ta rzuca światło na kluczowe aspekty związane z transformacją cyfrową w obszarze obsługi klienta oraz nieodzowną adaptację kultury organizacyjnej.

Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany

Zaangażowanie menedżerów w transformację cyfrową

Artykuł omawia znaczenie transformacji cyfrowej w obszarze obsługi klienta, w kontekście dynamicznego rozwoju innowacji cyfrowych. Marzena Sawicka, ekspert ds. zarządzania organizacją, udzieliła odpowiedzi na pytania dotyczące niezbędnych zmian kulturowych w przedsiębiorstwach w obliczu wymogów nowej rzeczywistości.

Marzena Sawicka podkreśla, że kluczowym elementem skutecznej transformacji cyfrowej jest pełne poparcie i zaangażowanie ze strony zarządu. Definiowanie wartości firmy i strategicznych kierunków, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru obsługi klienta, stanowi podstawę spójnej komunikacji, wspierającej proces zmiany. Priorytetyzacja wartości i kierunków rozwoju jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania tym procesem.

Jak przeciwdziałać oporowi pracowników wobec nowych technologii i metod pracy?

Rozmówczyni zwraca także uwagę na konieczność skutecznego przeciwdziałania oporowi pracowników wobec nowych technologii i metod pracy. Wskazuje na znaczenie przygotowania i wsparcia, integrowania pracowników w proces implementacji nowych narzędzi, szkoleń, mentoringu oraz konkretnej prezentacji korzyści z zastosowania nowoczesnych technologii.

Odwrócony mentoring

W kontekście przeszkolenia pracowników w efektywnym wykorzystywaniu nowych narzędzi cyfrowych, Co-Founderka HILLWAY podkreśla istotę mentoringu odwróconego. Przekonuje, że zespoły wielopokoleniowe mogą skutecznie współpracować, gdzie młodsze pokolenie pełni rolę nauczycieli dla osób starszych, ucząc ich korzystania z nowoczesnych technologii. Definiowanie warunków pracy, procesu wsparcia i ewaluacji uczenia innych stanowi kluczowy element sukcesu.

Pełną treść wywiadu warto znaleźć na portalu, by wnikliwie przyjrzeć się wyzwaniom i możliwościom związanym z transformacją cyfrową w obszarze obsługi klienta, a także roli budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej dynamicznym zmianom.

W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.

Power Skills
Skip to content