W dniach 25-26.11.2013 w Warszawie w Hotelu Radisson Blu odbył się VIII Kongres Contact Center. Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci HILLWAY, firmy która prężnie działa w obszarze doradztwa call center i szkoleń call center: Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający i Rafał Jarosz ? Ekspert, Konsultant ds. Funkcjonowania Call Center.
Eksperci HILLWAY wystąpili prowadząc 1,5 godzinny warsztat w obszarze sprzedaży i podzieli się swoimi doświadczeniami i know-how z uczestnikami i panelistami Kongresu
pt. ,,Anatomia wskaźnika, czyli jak sprawdzić, czy raporty oddają rzeczywistą sytuację sprzedażową w Contact Center? – pobierz prezentację – kliknij tutaj?.
Najważniejsze punkty warsztatu:
- Strategia, Klient i cele biznesowe ? kierunek poszukiwań
- Wskaźniki, a komunikacja na różnych poziomach zarządzania
- Dobór wskaźników, a realizacja celów biznesowych i oczekiwań Klientów
- Sposób doboru wskaźników w obszarze sprzedaży w Contact Center
- Klasyfikacja i charakterystyka miar i wskaźników dla obszaru sprzedaży w Contact Center
- Operacyjna karta wyników, czyli kogo, kiedy i o co pytać?
Interesuje Cię temat zarządzania wskaźnikami, raportowaniem w call / contact center?
Zapraszamy na szkolenie otwarte: RAPORTOWANIE I ANALIZA DANYCH W CALL CENTER