Przywództwo i kierowanie

Od klientów do partnerów biznesowych – The KAM Process, czyli strategiczne podejście do zarządzania kluczowymi klientami

The KAM Process to strategiczne podejście, które stosuje wiele organizacji do zarządzania i rozwijania relacji ze swoimi najważniejszymi klientami. Kluczowi klienci zwykle generują większość przychodów organizacji lub mają potencjał do tego w przyszłości. Proces KAM to podejście oparte na współpracy, które ma na celu budowanie silnych, długotrwałych relacji z tymi klientami i współpracę w celu Dowiedź się więcej ⟶

Przewodnik skutecznego coachingu w call center

Coaching to niezwykle ważna dziedzina, która umożliwia rozwijanie umiejętności pracowników i zwiększenie ich efektywności. Jednak aby ten proces był skuteczny, wymaga on od coacha odpowiednich narzędzi i umiejętności. W poniższym artykule przedstawimy krok po kroku, jak prowadzić coaching w call center. Coaching - dlaczego warto? Coaching w call center to inwestycja w pracowników i rozwój Dowiedź się więcej ⟶

6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej nakierowaną na współpracę i osiąganie celów zespołowych

Komunikacja jest kluczowym aspektem sukcesu każdego zespołu. W związku z tym konieczne jest ustanowienie i wdrożenie w strukturach organizacji skutecznych praktyk komunikacyjnych. W tym blogu omówimy 6 praktyk skutecznej komunikacji zespołowej, które stanowią niezbędny element współpracy i osiągania celów zespołowych. 6 praktyki efektywnej komunikacji nakierowanej na współpracę i osiąganie zespołowych celów Poznaj 6 kluczowych praktyk Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY prelegentem na Konferencji Pulsu Biznesu – Dyrektor Administracyjny 2023

Z przyjemnością pragniemy zaprosić na siódmą edycję konferencji dedykowanej dyrektorom administracyjnym pt. "Dyrektor Administracyjny 2023 - Nowe wyzwania i kluczowe obszary działania", która odbędzie się 27 lutego 2023 r. w formule online. Organizatorem wydarzenia jest portal biznesowy Puls Biznesu. Jako HILLWAY mamy zaszczyt być prelegentem konferencji. Agenda konferencji Dyrektor Administracyjny 2023 Podczas konferencji wraz z Dowiedź się więcej ⟶

Metody wyznaczania celów sprzedażowych

W zależności od wielkości i potencjału firmy plan może być bardziej lub mniej rozbudowany, jednak podstawowe narzędzia planowania są, a przynajmniej powinny być, wykorzystywane przez wszystkich. Dlaczego? Jak napisał Antoine de Saint-Exupery: „Cel bez planu działania jest tylko pobożnym życzeniem”. W planowaniu sprzedaży niezwykle pomocnymi narzędziami są dwie najpopularniejsze metody analizy celów: analiza SMART i Dowiedź się więcej ⟶

Pytania coachingowe w budowaniu planu sprzedaży – analiza otoczenia przedsiębiorstwa

Fundamentem budowania realnych planów sprzedaży jest znajomość rynku, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo, czyli otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Taką analizę rynku można przeprowadzić, przyglądając się poszczególnym obszarom działalności firmy w sposób coachingowy, zadając odpowiednie pytania i rzetelnie podchodząc do odpowiedzi. Chcesz by Twój plan sprzedażowy był niezawodny i przyniósł wymierne korzyści? Przyjrzyj się poniższym pytaniom coachingowym Dowiedź się więcej ⟶

Nowe spojrzenie na rozwój menedżerów – raport Udemy Business

Udemy Business opracowało e-book pt. “Reimagining Leadership Development for a Multi-Generational Workforce“, który nakreśla nową perspektywę rozwoju menedżerów. Serdecznie zachęcamy do lektury, która rzuca nowe spojrzenie na rozwój liderów, by sprostać wymaganiom obecnych czasów i aktualnym wyzwaniom rynkowych. W pigułce: Menedżerowie potrzebują nowego zestawu umiejętności, aby dostosować się do wyzwań rynkowych i rozwijać się w

Dowiedź się więcej ⟶

Jaką rolę pełni controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa?

Szybki rozwój gospodarczy spowodował wzrost zapotrzebowania na rzetelną i szybko dostarczaną informację biznesową na podstawie której możliwe jest zdiagnozowanie bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, a także prognozowanie przyszłych okresów. Zatem  można stwierdzić, iż controlling współuczestniczy w wyznaczaniu celów organizacji zarówno na poziomie strategicznym, jak też operacyjnym. Oznacza to, że pracownicy działów controllingu stają się uprawnionymi do współzarządzania.

Dowiedź się więcej ⟶

Czym jest efekt Churchill’a? Jak działa przy przekazywaniu złych wiadomości i niepopularnych decyzji?

Efekt Churchill?a związany jest z sytuacją, przekazywania niepopularnych, ?złych? wiadomości. Po ataku na Pearl Harbour Winston Churchill wystosował niezwykle uprzejmy list do ambasadora Japonii. Zapytany, dlaczego zdobył się na taką uprzejmość, odpowiedział: ?Jeśli masz kogoś zabić, nic nie kosztuje cię, aby być dla niego miłym?.     Okazuje się, że ludzie są w stanie łatwiej

Dowiedź się więcej ⟶

Programy stażowe – czas START! O projektowaniu programu stażowego w praktyce

O projektowaniu programu stażowego słów kilka – staż widziany oczami praktyka Wielkimi krokami do naszych firm zbliżają się wakacje, a co za tym idzie startujemy ze stażami. Nasi Klienci wielokrotnie zastanawiają się i proszą nas o radę – jak przeprowadzić program stażowy, żeby przyciągnąć jak najfajniejsze osoby (diamenty do oszlifowania)? Pomysłów jest wiele, ale przede

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content