Kongres Contact CenterW dniach 25-26.11.2013 w Warszawie odbyło się po raz ósmy największe, doroczne spotkanie ekspertów z branży Contact Center- VIII Kongres Contact Center organizowany przez Puls Biznesu.W związku z tym, iż Contact Center jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem, przedstawione zostały najnowsze rozwiązania i możliwości, dzięki którym firmy mogą być jeszcze bliżej swojego klienta.

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci HILLWAY, firmy która prężnie działa w obszarze doradztwa call center i szkoleń call center: Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający i Rafał Jarosz – Ekspert, Konsultant ds. Funkcjonowania Call Center.

Oprócz naszej prelekcji można było usłyszeć również przedstawicieli takich firm i organizacji  jak:

  • PKO BP SA
  • Orange
  • BRE Bank S.A.
  • Wolters Kluwer Polska
  • Raiffeisen Bank Polska S.A
  • Provident Polska S.A
  • Idea Call Center
  • Universal Agent
  • Socialbakers
  • Interactive Intelligence
  • CSO Cludo Sp. z o.o.
  • Genesys Telecommunications Laboratories Sp. z o.o.
  • Bonnier Business Polska
  • Uniwersytet Warszawski

Eksperci HILLWAY wystąpili prowadząc 1,5 godzinny warsztat w obszarze sprzedaży pt. ,,Anatomia wskaźnika, czyli jak sprawdzić, czy raporty oddają rzeczywistą sytuację sprzedażową w Contact Center?” i podzieli się swoimi doświadczeniami i know-how z uczestnikami i panelistami Kongresu. Najważniejsze punkty warsztatu:

  • Strategia, Klient i cele biznesowe ? kierunek poszukiwań
  • Wskaźniki, a komunikacja na różnych poziomach zarządzania
  • Dobór wskaźników, a realizacja celów biznesowych i oczekiwań Klientów
  • Sposób doboru wskaźników w obszarze sprzedaży w Contact Center
  • Klasyfikacja i charakterystyka miar i wskaźników dla obszaru sprzedaży w Contact Center
  • Operacyjna karta wyników, czyli kogo, kiedy i o co pytać?

Marzena Sawicka dyrektor zarządzający spółki szkoleniowo – doradczej HILLWAY Training & Consulting została zaproszona  również do udziału w debacie ,,Skryptować czy nie skryptować, oto jest pytanie?” moderatowanej przez Zbigniewa Błażejczyka. Wśród uczestników panelu byli również: Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów, BRE Bank S.A; Beata Bejma, dyrektor Call Center, PKT.PL; Anna Kazakow Coach, Mediator.

Anatomia wskaźnika ? prezentacja HILLWAY z VIII Kongresu Contact Center – przejdź do bazy wiedzy Zarządzanie call center i pobierz prezentację.

 



Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12