Newsy Hillway
Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych
Właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Outsourcing & More, a w nim m.in. artykuł Marzeny Sawickiej, Dyrektor Zarządzającej HILLWAY na temat “Zarządzania jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów outband i inbound”. Z ciekawostek dodamy, że O &M dystrybuowany jest również na Harvardzie! Zapraszamy do pobrania nowego numeru! Outsourcing&More to pierwszy polsko-angielski dwumiesięcznik
Dowiedź się więcej ⟶Referencje od ING Banku Śląskiego S.A. dla HILLWAY
Niezwykle miło nam poinformować Państwa, iż 08.06.2012 HILLWAY Training & Consulting otrzymała referencje poświadczające wysoką jakość świadczonych przez nas usług od ING Banku Śląskiego. Poniżej prezentujemy treść referencji ,,ING Bank Śląski S.A. rekomenduje współpracę z firmą doradczo-szkoleniową HILLWAY Training & Consulting, która przeprowadziła dla przedstawicieli kadry managerskiej oraz specjalistów ING dedykowane szkolenia rozwijające kompetencje
Dowiedź się więcej ⟶Rafał Brożyna – Trener HILLWAY Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku
Rafał Brożyna – Trener HILLWAY- został po raz drugi Przewodniczącym Jury Konkursu Telemarketer Roku. W poprzednich edycjach konkursu w Jury zasiadały również dwie znakomite Trenerki HILLWAY – Barbara Grzegórzółka-Szostak oraz Kamila Krawczyk-Strawińska. Jest to już IV edycja konkursu organizowanego przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Rafał Brożyna to ekspert w zakresie szkoleń
Dowiedź się więcej ⟶Rafał Brożyna w zespole trenerów HILLWAY
Do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY dołączył kolejny uznaniypraktycy biznesu od wielu lat związany z branżą call/contact center: Rafał Brożyna – obecnie Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku. ,,Od początku działalności obserwujemy duże zainteresowanie szkoleniami w branży call center i telemarketingu, w związku z tym jest to nasza mała specjalizacja, którą cały czas dynamicznie rozwijamy. Możemy
Dowiedź się więcej ⟶HILLWAY na spotkaniu Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
HILLWAY Training & Consulting – jako firma specjalizująca się w kanale call/contact center i jednocześnie wspierającej rozwój branży otrzymała zaproszenie od Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Pana Macieja Wielkopolana do udziału w spotkaniu Grupy Call Center działającej w ramach SMB. SMB jest organizacją branżową, której misją jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce
Dowiedź się więcej ⟶HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządów i organizacji w Zakopanem!
Henryk Metz wybitny ekspert z zakresu zarządzania projektami z ramienia HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządu i organizacji doktorantów w Zakopanem w dn. 18-21.09.2011 wygłosił prelekcję poświęconą zarządzaniu projektami. Konferencja organizowana była przez Fundację Rektorów Polskich we współdziałaniu z Krajową Reprezentacją Doktorantów. Krajowa Reprezentacja Doktorantów jest ogólnopolskim przedstawicielem i wyrazicielem woli środowiska doktorantów. Wspieramy aktywność
Dowiedź się więcej ⟶OutsourcingPortal.pl został Partnerem HILLWAY
Miło nam poinformować Państwa, iż Partnerem HILLWAY został OutsourcingPortal.pl. OutsourcingPortal.pl to platforma internetowa pełniąca rolę informacyjno-edukacyjną w obszarze szeroko pojętej branży outsourcingowej. Poruszana problematyka dotyczy również informacji o takich obszarach jak outsourcing, centra usług wspólnych (BPO/SSC), centra usług informatycznych (ITO), Call i Contact Center, etc. Za pośrednictwem portalu promowane są poszczególne miasta, województwa i strefy
Dowiedź się więcej ⟶Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem P. Aleksandry Cieleń ,, Nie taki diabeł straszny…” w którym wypowiedzi udzieliła Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający HILLWAY BRIEF, 14.06.2011, Aleksandra Cieleń ,,Nie taki diabeł straszny…” ,,Zdobycie klienta to jedna sprawa. Zupełnie inną kwestią jest utrzymanie go. Za pomocą systemów CRM oraz social mediów posprzedażowa obsługa klienta powoli przestaje być
Dowiedź się więcej ⟶Szkolenia otwarte HILLWAY czerwiec
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem szkoleniami menadżerskimi z obszaru call/contact center firma HILLWAY Training & Consulting przygotowała harmonogram szkoleń planowanych na czerwiec 2011. Szkolenia skierowane są do kadry menadżerskiej i kadry specjalistów związanych z call center, contact center, telemarketingiem i odpowiadają za zarządzanie call center, proces rozwoju zasobów ludzkich oraz monitoring jakości w call
Dowiedź się więcej ⟶Hillway – nowy brand na rynku usług szkoleniowo – doradczych
HILLWAY to nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, tworzony przez doświadczonych praktyków branży. Stworzony w 2011 z potrzeby Klientów, dla których jakość i efektywność oraz dopasowane rozwiązania to nieodłączne elementy współpracy! Skąd pomysł na tworzenie nowej marki na i tak już nasyconym rynku? Tak na prawdę to była potrzeba Państwa jako Klientów, którzy od dostawców
Dowiedź się więcej ⟶