Newsy Hillway

Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych

Właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Outsourcing & More, a w nim m.in. artykuł Marzeny Sawickiej, Dyrektor Zarządzającej HILLWAY na temat “Zarządzania jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów outband i inbound”. Z ciekawostek dodamy, że O &M dystrybuowany jest również na Harvardzie!  Zapraszamy do pobrania nowego numeru! Outsourcing&More to pierwszy  polsko-angielski dwumiesięcznik

Dowiedź się więcej ⟶

Referencje od ING Banku Śląskiego S.A. dla HILLWAY

Niezwykle miło nam poinformować Państwa, iż 08.06.2012 HILLWAY Training & Consulting otrzymała referencje poświadczające wysoką jakość świadczonych przez nas usług od ING Banku Śląskiego. Poniżej prezentujemy treść referencji   ,,ING Bank Śląski S.A. rekomenduje współpracę z firmą doradczo-szkoleniową HILLWAY Training & Consulting, która przeprowadziła dla przedstawicieli kadry managerskiej oraz specjalistów ING dedykowane szkolenia rozwijające kompetencje

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY- został po raz drugi Przewodniczącym Jury Konkursu Telemarketer Roku. W poprzednich edycjach konkursu w Jury zasiadały również dwie znakomite Trenerki HILLWAY – Barbara Grzegórzółka-Szostak oraz Kamila Krawczyk-Strawińska. Jest to już IV edycja konkursu organizowanego przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Rafał Brożyna to ekspert w zakresie szkoleń

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Brożyna w zespole trenerów HILLWAY

Do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY dołączył kolejny uznaniypraktycy biznesu od wielu lat związany z branżą call/contact center: Rafał Brożyna – obecnie Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku. ,,Od początku działalności obserwujemy duże zainteresowanie szkoleniami w branży call center i telemarketingu, w związku z tym jest to nasza mała specjalizacja, którą cały czas dynamicznie rozwijamy. Możemy

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na spotkaniu Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

HILLWAY Training & Consulting – jako firma specjalizująca się w  kanale call/contact center i jednocześnie wspierającej rozwój branży otrzymała zaproszenie od Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Pana Macieja Wielkopolana do udziału w spotkaniu Grupy Call Center działającej w ramach SMB. SMB jest organizacją branżową, której misją jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządów i organizacji w Zakopanem!

Henryk Metz wybitny ekspert z zakresu zarządzania projektami z ramienia HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządu i organizacji doktorantów w Zakopanem w dn. 18-21.09.2011 wygłosił prelekcję poświęconą zarządzaniu projektami. Konferencja organizowana była przez Fundację Rektorów Polskich we współdziałaniu z Krajową Reprezentacją Doktorantów. Krajowa Reprezentacja Doktorantów jest ogólnopolskim przedstawicielem i wyrazicielem woli środowiska doktorantów. Wspieramy aktywność

Dowiedź się więcej ⟶

OutsourcingPortal.pl został Partnerem HILLWAY

Miło nam poinformować Państwa, iż Partnerem HILLWAY został OutsourcingPortal.pl. OutsourcingPortal.pl to platforma internetowa pełniąca rolę informacyjno-edukacyjną w obszarze szeroko pojętej branży outsourcingowej. Poruszana problematyka dotyczy również informacji o takich obszarach jak outsourcing, centra usług wspólnych (BPO/SSC), centra usług informatycznych (ITO), Call i Contact Center, etc. Za pośrednictwem portalu promowane są poszczególne miasta, województwa i strefy

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka o jakości obsługi klienta dla BRIEF

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem P. Aleksandry Cieleń ,, Nie taki diabeł straszny…” w którym wypowiedzi udzieliła Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzający HILLWAY BRIEF, 14.06.2011, Aleksandra Cieleń ,,Nie taki diabeł straszny…” ,,Zdobycie klienta to jedna sprawa. Zupełnie inną kwestią jest utrzymanie go. Za pomocą systemów CRM oraz social mediów posprzedażowa obsługa klienta powoli przestaje być

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenia otwarte HILLWAY czerwiec

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem szkoleniami menadżerskimi z obszaru call/contact center firma HILLWAY Training & Consulting przygotowała harmonogram szkoleń planowanych na czerwiec 2011. Szkolenia skierowane są do kadry menadżerskiej i kadry specjalistów związanych z call center, contact center, telemarketingiem i odpowiadają za zarządzanie call center, proces rozwoju zasobów ludzkich oraz monitoring jakości w call

Dowiedź się więcej ⟶

Hillway – nowy brand na rynku usług szkoleniowo – doradczych

HILLWAY to nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, tworzony przez  doświadczonych praktyków branży. Stworzony w 2011 z potrzeby Klientów, dla których jakość i efektywność oraz dopasowane    rozwiązania to nieodłączne elementy współpracy! Skąd pomysł na tworzenie nowej marki na i tak już nasyconym rynku? Tak na prawdę to była potrzeba Państwa jako Klientów, którzy od dostawców

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content