O Nas

Nowy numer Outsourcing & More już dostępny, a w nim HILLWAY o jakości i efektywności pracy konsultantów telefonicznych

Właśnie ukazał się najnowszy numer magazynu Outsourcing & More, a w nim m.in. artykuł Marzeny Sawickiej, Dyrektor Zarządzającej HILLWAY na temat “Zarządzania jakością i efektywnością pracy konsultantów telefonicznych przy realizacji projektów outband i inbound”. Z ciekawostek dodamy, że O &M dystrybuowany jest również na Harvardzie!  Zapraszamy do pobrania nowego numeru! Outsourcing&More to pierwszy  polsko-angielski dwumiesięcznik

Dowiedź się więcej ⟶

Jakość, a nie jakoś ? czyli jak budować zespoły call contact center- Kamila Krawczyk – Strawińska

Kamila Krawczyk – Strawińska – Trener praktyk,  socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia call center w Communication One Consulting. Następnie w Europe Calling międzynarodowym call center pełniła funkcję jako Dyrektor

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka – Dyrektor Zarządzająca HILLWAY w TVN CNBC o jakości obsługi klienta w Polsce

8,8 mld euro straciły w 2009 roku polskie firmy z powodu niskiej jakości obsługi klientów ? wynika z badania Greenfield Online zrealizowanego na zlecenie Genesys. Jedna trzecia tej sumy przepadła bezpowrotnie, bo konsumenci zrezygnowali z określonego rodzaju usług lub produktów. 10.03.2010 w stacji TVN CNBC Biznes w programie realizowanym na żywo Biznes Lunch gościem była Marzena

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka dla Gazety Wyborczej ,,Tymczasowo, a potem na stałe” 30.08.2010

W Gazecie Wyborczej z 30.08.2010 ukazał się reportaż z eksperckimi wypowiedziami Marzeny Sawickiej – obecnej Dyrektor Zarządzającej HILLWAY Training & Consulting. Marek Wiśniewski, Gazeta Wyborcza ,,Tymczasowo, a potem na stałe” 30.08.2010 Praca tymczasowa to nie tylko możliwość zarabiania w oczekiwaniu na stałe zajęcie. Dzięki niej można poprawić szanse na rynku pracy i podnieść kwalifikacje. Dla

Dowiedź się więcej ⟶

Referencje od ING Banku Śląskiego S.A. dla HILLWAY

Niezwykle miło nam poinformować Państwa, iż 08.06.2012 HILLWAY Training & Consulting otrzymała referencje poświadczające wysoką jakość świadczonych przez nas usług od ING Banku Śląskiego. Poniżej prezentujemy treść referencji   ,,ING Bank Śląski S.A. rekomenduje współpracę z firmą doradczo-szkoleniową HILLWAY Training & Consulting, która przeprowadziła dla przedstawicieli kadry managerskiej oraz specjalistów ING dedykowane szkolenia rozwijające kompetencje

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku

Rafał Brożyna – Trener HILLWAY- został po raz drugi Przewodniczącym Jury Konkursu Telemarketer Roku. W poprzednich edycjach konkursu w Jury zasiadały również dwie znakomite Trenerki HILLWAY – Barbara Grzegórzółka-Szostak oraz Kamila Krawczyk-Strawińska. Jest to już IV edycja konkursu organizowanego przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Rafał Brożyna to ekspert w zakresie szkoleń

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Brożyna w zespole trenerów HILLWAY

Do zespołu trenerów i konsultantów HILLWAY dołączył kolejny uznaniypraktycy biznesu od wielu lat związany z branżą call/contact center: Rafał Brożyna – obecnie Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku. ,,Od początku działalności obserwujemy duże zainteresowanie szkoleniami w branży call center i telemarketingu, w związku z tym jest to nasza mała specjalizacja, którą cały czas dynamicznie rozwijamy. Możemy

Dowiedź się więcej ⟶

Podsumowanie roku w branży call/contact center – Marzena Sawicka (HILLWAY) dla callcenternews.pl

Podsumowanie roku 2011 w branży call/contact center ,,Rok 2011 to bez wątpienia kolejny rok dynamicznego rozwoju call/contact center w Polsce. Specjalizujemy się w doradztwie i szkoleniach dla branży call center w związku z tym realizując różne projekty mieliśmy okazję obserwować procesy zachodzące zarówno w in-housach ? call center wewnętrznych, jak i w outsourcingowych call center

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na spotkaniu Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

HILLWAY Training & Consulting – jako firma specjalizująca się w  kanale call/contact center i jednocześnie wspierającej rozwój branży otrzymała zaproszenie od Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Pana Macieja Wielkopolana do udziału w spotkaniu Grupy Call Center działającej w ramach SMB. SMB jest organizacją branżową, której misją jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządów i organizacji w Zakopanem!

Henryk Metz wybitny ekspert z zakresu zarządzania projektami z ramienia HILLWAY na konferencji Szkoła liderów samorządu i organizacji doktorantów w Zakopanem w dn. 18-21.09.2011 wygłosił prelekcję poświęconą zarządzaniu projektami. Konferencja organizowana była przez Fundację Rektorów Polskich we współdziałaniu z Krajową Reprezentacją Doktorantów. Krajowa Reprezentacja Doktorantów jest ogólnopolskim przedstawicielem i wyrazicielem woli środowiska doktorantów. Wspieramy aktywność

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content