O Nas

Monika Bar – Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta? Artykuł w EduBroker.pl

Niezwykle miło nam poinformować, że na stronie www.edubroker.pl w dn. 12.05.2014 pojawił się artykuł Kto tworzy unikalną jakość obsługi klienta. Autorem artykułu jest Monika Bar z HILLWAY. Zapraszamy do interesującej lektury. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 12.05.2014  

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka o karierze w branży call center dla Outsourcing Portal

Niezwykle miło nam poinformować, że na stronie www.outsourcingportal.pl w dn. 12.05.2014 pojawił się artykuł, który powstał na podstawie rozmowy z Marzeną Sawicką – Dyrektor Zarządzającą HILLWAY, dotyczący kariery w branży call center. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 12.05.2014  

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na Wielkiej Gali Liderów Polskiego Outsourcingu – Outsourcing Stars 2013

16 stycznia 2014 roku w prestiżowym gmachu Ufficio Primo w Warszawie odbyła się Wielka Gala Liderów Polskiego Outsourcingu – Outsourcing Stars 2013 organizowana przez Fundację PRO PROGRESSIO. Podczas Outsourcing Stars nagrodzono najlepszych i najdynamiczniej rozwijających się dostawców usług outsourcingowych w Polsce w roku 2013. Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć  HILLWAY – firmy szkoleniowo-doradczej, która

Dowiedź się więcej ⟶

Marzena Sawicka i Rafał Jarosz z HILLWAY na VIII Kongresie Contact Center Pulsu Biznesu

W dniach 25-26.11.2013 w Warszawie odbyło się po raz ósmy największe, doroczne spotkanie ekspertów z branży Contact Center- VIII Kongres Contact Center organizowany przez Puls Biznesu.W związku z tym, iż Contact Center jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem, przedstawione zostały najnowsze rozwiązania i możliwości, dzięki którym firmy mogą być jeszcze bliżej swojego klienta.

Dowiedź się więcej ⟶

Rafał Jarosz – konsultant HILLWAY nominowany do nagrody Contact Center Word

Rafał Jarosz – konsultant  HILLWAY nominowany do nagrody Global Contact Center Awords w kategorii Industry Champion Award  w regionie EMEA. Rafał Jarosz jest najbardziej znanym polskim ekspertem w obszarze call / contact center. Na co dzień współpracuje i doradza wielu polskim firmom i instytucjom oraz dzieli się doświadczeniami i wymienia wiedzą z ekspertami z całego

Dowiedź się więcej ⟶

Komentarz Marzeny Sawickiej w Call Center News

Niezwykle miło nam poinformować, że w newsletterze CallCenterNews w dn. 20.09.2013 pojawił się cytat Marzeny Sawickiej – Dyrektor Zarządzającej HILLWAY z dyskusji dotyczącej obsługi klienta w social media w bankowości. HILLWAY Training & Consulting Sp. J. 20.09.2013  

Dowiedź się więcej ⟶

Eksperci HILLWAY o nowym podejściu do szkoleń w Kompendium HR Pracuj.pl 2013

Na rynku ukazało się właśnie najnowsze Kompendium HR Pracuj.pl, w którym eksperci z HILLWAY piszą o nowym podejściu do szkoleń. ?Kompendium HR? to ponad 150 stronicowy poradnik, w którym zebrana jest najważniejsza wiedza z zakresu HR – w tym najnowsze trendy oraz innowacyjne narzędzia. Publikacja trafia do ponad 13.000 czytelników dostarczając im merytoryczną wiedzę z

Dowiedź się więcej ⟶

Referencje od Infosys BPO Sp. z o.o. dla HILLWAY

Niezwykle miło nam poinformować Państwa, iż 1.07.2013 HILLWAY Training & Consulting otrzymała referencje poświadczające wysoką jakość świadczonych przez nas usług od Infosys BPO Poland. Poniżej prezentujemy treść referencji: “Firma szkoleniowo – doradcza HILLWAY Training & Consulting w okresie od marca 2013 do czerwca 2013 przeprowadziła cykl szkoleń dla 42 pracowników w Infosys BPO Poland Sp.

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na Gali Golden Arrow i V edycji Telemarketera Roku

27 czerwca 2013 w Multikinie Złote Tarasy odbyła się Gala konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, podczas której statuetki wręczono najlepszym agencjom marketingowym oraz najlepszym Telemarketerom Roku 2013.  W Jury konkursu obecni byli Trenerzy i Konsultanci HILLWAY. Statuetki  w konkursie Telemerketer Roku   wręczała Urszula Zarańska, przewodnicząca jury i konsultant współpracujący z HILLWAY i Andrzej Wiśniewski – dyrektor

Dowiedź się więcej ⟶

HILLWAY na seminarium w Ministerstwie Gospodarki

25 czerwca 2013 w Ministerstwie Gospodarki odbyło się Seminarium Recepta na optymalizację zysku. HILLWAY reprezentowała Marzena Sawicka – Dyrektor Zarządzająca. Wydarzenie dotyczyło problematyki podnoszenia efektywności biznesowej firm w okresie spowolnienia gospodarczego. Celem Seminarium była dyskusja na temat możliwości rozwoju biznesu w okresie stagnacji gospodarczej. Wydarzenie podzielone było na dwa bloki tematyczne: Diagnoza sprzedaży – czyli

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content