Polish Contact Center Awards 2025 HILLWAY Partnerem nagród

Polish Contact Center Awards 2025 z udziałem HILLWAY jako Partnera Nagród

Pragniemy poinformować, że Przedstawiciele HILLWAY wzięli udział w gali rozdania nagród najważniejszego konkursu w Polsce branży contact center i customer service Polish Contact Center Awards 2025, która miała miejsce 12 czerwca 2025 r. w Hotelu Renaissance Warsaw Airport przy ul. Żwirki i Wigury 1H w Warszawie. To prestiżowe wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu SMB od 1998 jako plebiscyt Złotej Słuchawki i od 2008 jako konkurs Telemarketer Roku ponownie zgromadziło liderów rynku, reprezentujących kilkadziesiąt marek skupiających się na zapewnieniu najwyższego poziomu doświadczeń klienta (CX).

HILLWAY Partnerem nagród Polish Contact Center Awards

Jako partner nagród Polish Contact Center Awards, HILLWAY Training & Consulting dzieli się praktyczną wiedzą i realnym doświadczeniem – współtworząc standardy rozwoju kompetencji w branży i promując najlepsze praktyki. Nasi eksperci przez wiele edycji uczestniczyli w Gali jako Jurorzy, a także reprezentowali HILLWAY podczas wydarzenia. 

Reprezentacja HILLWAY podczas Gali

Podczas tegorocznej edycji HILLWAY reprezentowali: Adam Szewczak, trener HILLWAY specjalizujący się w szkoleniach z obsługi klientasprzedażyCall/Contact Center oraz zarządzania, Juror PCCA 2024 oraz Karolina Adamska, Business Development Manager

Laureaci Konkursu Polish Contact Center Awards 2025

Gratulujemy wszystkim nominowanym, wyróżnionym i zwycięzcom w każdej kategorii! Statuetki w tym roku otrzymali:

NAJLEPSZY ZESPÓŁ WSPIERAJĄCY
Zwycięzca: Zespół Treningu Stanowiskowego, PKO Bank Polski
Wyróżniony: The A-Team Foundever Poland, Foundever

ROZMOWA REKLAMACYJNA
Zwyciężczyni: Małgorzata Kukiełka, T-Mobile Polska

NAJLEPSZY ZESPÓŁ KONSULTANTÓW
Zwycięzca: Superbohaterowie zdalnej obsługi, Bank Millennium

OBSŁUGA KLIENTA
Zwycięzca: Marcin Pietrzakowski, Allegro
Wyróżniona: Paulina Fajkier, Bank Millennium

WINDYKACJA
Zwyciężczyni: Justyna Kowalska, BEST
Wyróżniona: Patrycja Kościelnik, KRUK S.A.

NAJLEPSZY MENEDŻER ZESPOŁU KONSULTANTÓW
Zwyciężczyni: Wirginia Zabrocka, Alior Bank SA
Wyróżniona: Aneta Wijas, Foundever

EFEKT WOW
Zwyciężczyni: Joanna Śmierzchalska, PZU

OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU ANGIELSKIM
Zwyciężczyni: Joanna Różycka, Alior Bank SA
Wyróżniony: Mateusz Maśniak, U.S. Bank

NAJLEPSZY MENEDŻER PROJEKTU LUB DZIAŁU
Zwyciężczyni: Tamara Wójcik, Arteria
Wyróżniony: Tomasz Józefiak, Foundever

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA
Zwycięzca: Adam Pach, Bank Millennium
Wyróżniona: Diana Thaqi, Bank Millennium

NAJLEPSZY TRENER
Zwyciężczyni: Sylwia Fiołek, Bank Millennium
Wyróżniona: Sylwia Wiśniewska, Voice CC

HELPDESK
Wyróżniona: Natalia Wałaszek, Benefit Systems SA
Wyróżniony: Piotr Kotelnicki, Alior Bank SA

NAJLEPSZA KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
Zwycięzca: Interaktywne podpowiedzi na e-fakturze, Orange Polska
Wyróżniony: SilverLine, PKO Bank Polski

NAJLEPSZE DOSKONALENIE ORGANIZACJI
Zwycięzca: Mental Health Team, Foundever
Wyróżniony: Projekt Strefa Pracownika i System przekazywania potencjału sprzedażowego do Departamentu Sprzedaży Cyfrowej, Alior Bank SA

NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA PARTNERSKA
Zwycięzca: Partnerstwo dla sukcesu, Contact Center i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Wyróżniony: Canal + (Infolinia, Upsell, Reklamacje), LOCKUS sp. z o.o. i CANAL+ Group

WELCOME CALL
Zwycięzca: Krzysztof Wiśniewski, Bank Millennium

CUSTOMER EXPERIENCE
Zwycięzca: Daniel Władarz, Alior Bank SA
Wyróżniona: Edyta Wiechowska, Alior Bank SA

NAJLEPSZA STRATEGIA OBSŁUGI KLIENTA
Wyróżniony: Remote Biznes HUB – kompleksowe centrum zdalnej obsługi małych przedsiębiorstw, Bank Millennium

OBSŁUGA KLIENTA W KANAŁACH PISANYCH
Zwycięzca: Mateusz Pokrywczyński, Bank Millennium

OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
Zwyciężczyni: Oksana Sienkiewicz, PKO Bank Polski
Wyróżniony: Volodymyr Tsyrulnikov, Bank Millennium

NAJLEPSZA TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA
Zwycięzca: RPA w Contact Center, KRUK S.A.
Wyróżniony: OdzyskAI kontrolę nad podatkami!, Miasto Poznań

NAJLEPSZY PRACCODAWCA
Zwycięzca: Alior Bank SA
Wyróżniony: INEA

ZŁOTE GRAND PRIX
Alior Bank SA

SREBRNE GRAND PRIX
Bank Millennium

BRĄZOWE GRAND PRIX
PKO Bank Polski

GRAND FRESH PRIX
Benefit Systems SA

W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.

Power Skills
Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12