Polish Contact Center Awards 2025 z udziałem HILLWAY jako Partnera Nagród
Pragniemy poinformować, że Przedstawiciele HILLWAY wzięli udział w gali rozdania nagród najważniejszego konkursu w Polsce branży contact center i customer service Polish Contact Center Awards 2025, która miała miejsce 12 czerwca 2025 r. w Hotelu Renaissance Warsaw Airport przy ul. Żwirki i Wigury 1H w Warszawie. To prestiżowe wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu SMB od 1998 jako plebiscyt Złotej Słuchawki i od 2008 jako konkurs Telemarketer Roku ponownie zgromadziło liderów rynku, reprezentujących kilkadziesiąt marek skupiających się na zapewnieniu najwyższego poziomu doświadczeń klienta (CX).
HILLWAY Partnerem nagród Polish Contact Center Awards
Jako partner nagród Polish Contact Center Awards, HILLWAY Training & Consulting dzieli się praktyczną wiedzą i realnym doświadczeniem – współtworząc standardy rozwoju kompetencji w branży i promując najlepsze praktyki. Nasi eksperci przez wiele edycji uczestniczyli w Gali jako Jurorzy, a także reprezentowali HILLWAY podczas wydarzenia.
Reprezentacja HILLWAY podczas Gali
Podczas tegorocznej edycji HILLWAY reprezentowali: Adam Szewczak, trener HILLWAY specjalizujący się w szkoleniach z obsługi klienta, sprzedaży, Call/Contact Center oraz zarządzania, Juror PCCA 2024 oraz Karolina Adamska, Business Development Manager.
Laureaci Konkursu Polish Contact Center Awards 2025
Gratulujemy wszystkim nominowanym, wyróżnionym i zwycięzcom w każdej kategorii! Statuetki w tym roku otrzymali:
NAJLEPSZY ZESPÓŁ WSPIERAJĄCY
Zwycięzca: Zespół Treningu Stanowiskowego, PKO Bank Polski
Wyróżniony: The A-Team Foundever Poland, Foundever
ROZMOWA REKLAMACYJNA
Zwyciężczyni: Małgorzata Kukiełka, T-Mobile Polska
NAJLEPSZY ZESPÓŁ KONSULTANTÓW
Zwycięzca: Superbohaterowie zdalnej obsługi, Bank Millennium
OBSŁUGA KLIENTA
Zwycięzca: Marcin Pietrzakowski, Allegro
Wyróżniona: Paulina Fajkier, Bank Millennium
WINDYKACJA
Zwyciężczyni: Justyna Kowalska, BEST
Wyróżniona: Patrycja Kościelnik, KRUK S.A.
NAJLEPSZY MENEDŻER ZESPOŁU KONSULTANTÓW
Zwyciężczyni: Wirginia Zabrocka, Alior Bank SA
Wyróżniona: Aneta Wijas, Foundever
EFEKT WOW
Zwyciężczyni: Joanna Śmierzchalska, PZU
OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU ANGIELSKIM
Zwyciężczyni: Joanna Różycka, Alior Bank SA
Wyróżniony: Mateusz Maśniak, U.S. Bank
NAJLEPSZY MENEDŻER PROJEKTU LUB DZIAŁU
Zwyciężczyni: Tamara Wójcik, Arteria
Wyróżniony: Tomasz Józefiak, Foundever
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA
Zwycięzca: Adam Pach, Bank Millennium
Wyróżniona: Diana Thaqi, Bank Millennium
NAJLEPSZY TRENER
Zwyciężczyni: Sylwia Fiołek, Bank Millennium
Wyróżniona: Sylwia Wiśniewska, Voice CC
HELPDESK
Wyróżniona: Natalia Wałaszek, Benefit Systems SA
Wyróżniony: Piotr Kotelnicki, Alior Bank SA
NAJLEPSZA KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
Zwycięzca: Interaktywne podpowiedzi na e-fakturze, Orange Polska
Wyróżniony: SilverLine, PKO Bank Polski
NAJLEPSZE DOSKONALENIE ORGANIZACJI
Zwycięzca: Mental Health Team, Foundever
Wyróżniony: Projekt Strefa Pracownika i System przekazywania potencjału sprzedażowego do Departamentu Sprzedaży Cyfrowej, Alior Bank SA
NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA PARTNERSKA
Zwycięzca: Partnerstwo dla sukcesu, Contact Center i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Wyróżniony: Canal + (Infolinia, Upsell, Reklamacje), LOCKUS sp. z o.o. i CANAL+ Group
WELCOME CALL
Zwycięzca: Krzysztof Wiśniewski, Bank Millennium
CUSTOMER EXPERIENCE
Zwycięzca: Daniel Władarz, Alior Bank SA
Wyróżniona: Edyta Wiechowska, Alior Bank SA
NAJLEPSZA STRATEGIA OBSŁUGI KLIENTA
Wyróżniony: Remote Biznes HUB – kompleksowe centrum zdalnej obsługi małych przedsiębiorstw, Bank Millennium
OBSŁUGA KLIENTA W KANAŁACH PISANYCH
Zwycięzca: Mateusz Pokrywczyński, Bank Millennium
OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
Zwyciężczyni: Oksana Sienkiewicz, PKO Bank Polski
Wyróżniony: Volodymyr Tsyrulnikov, Bank Millennium
NAJLEPSZA TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA
Zwycięzca: RPA w Contact Center, KRUK S.A.
Wyróżniony: OdzyskAI kontrolę nad podatkami!, Miasto Poznań
NAJLEPSZY PRACCODAWCA
Zwycięzca: Alior Bank SA
Wyróżniony: INEA
ZŁOTE GRAND PRIX
Alior Bank SA
SREBRNE GRAND PRIX
Bank Millennium
BRĄZOWE GRAND PRIX
PKO Bank Polski
GRAND FRESH PRIX
Benefit Systems SA
W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra.
