Joanna Ziętara – Trener HILLWAY w Jury konkursu Telemarketer Roku

Joanna_Zietara_Trener_HILLWAY_szkolenia_windykacjaJoanna Ziętara – Trener HILLWAY – po raz kolejny została wybrana do Jury Konkursu Telemarketer Roku. W poprzednich edycjach konkursu w Jury zasiadali również inni znakomici Trenerzy HILLWAY – Barbara Grzegrzółka-Szostak, Kamila Krawczyk-Strawińska, a także – dwukrotnie, jako przewodniczący – Rafał Brożyna. Jest to już XI edycja Telemarketera Roku – ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Joanna Ziętara jest ekspertem w zakresie szkoleń z telewindykacji. Swoje doświadczenie zdobywała  w windykacyjnej spółce giełdowej, gdzie odpowiadała za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych kilkudziesięcioosobowego zespołu pracowników w zakresie obsługi klienta, komunikacji i windykacji miękkiej: negocjacji windykacyjnych, psychologicznych aspektów windykacji, typologii dłużników oraz telewindykacji. Do jej zadań należało także przeprowadzanie szkoleń twardych (produktowych i proceduralnych). W latach 2016-2018 związana była ze spółką pożyczkowo-windykacyjną, gdzie zajmowała się całokształtem procesów szkoleniowo-coachingowych zespołu call center w zakresie telewindykacji i negocjacji windykacyjnych. Pełniła również obowiązki Kierownika operacyjnego, projektując i wdrażając nową strategię windykacji oraz tworząc i ustawiając na nowo procesy windykacyjne w celu usprawnienia pracy i zwiększenia efektywności zespołu. W Jury konkursu Telemarketer Roku zasiada już po raz drugi.

Do zacnego grona Jury dołączyli także:

  • Przewodniczący Jury Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center
  • Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO w Orange Polska S.A
  • Sabina Stawska – Kierownik Działu Obsługi Klienta w Kruk S.A. oraz Novum Finance Sp. z o.o.
  • Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta w Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A
  • Grzegorz Pięciak – Dyrektor zarządzający Simio Polska Sp. z o.o.
  • Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium.
  • Piotr Kulicki – Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim
  • Michał Jonczyk – Kierownik Wsparcia Sprzedaży i Telemarketingu w Vivus.pl
  • Agnieszka Bera – Kierownik Procesów sprzedażowych – Euro Bank S.A.
  • Łukasz Cieślak – Kierownik Operacyjny w firmie Sitel Polska
  • Anna Nazarczyk – Kierownik Contact Center firmy Toya Sp .z o.o.,
  • Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych w Grupie PZU
  • Tomasz Urbańczyk – Kierownik Działu Utrzymania Klienta w AXA.
  • Marcin Lewicki – Koordynator Zespołu Kontroli Jakości, Contact Center Banku Pekao S.A.
  • Katarzyna Szpot – Koordynator ds. jakości w Multikanałowym Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A.
  • Iwona Metelska – Manager Działu Jakości i Rekrutacji w firmie E-MCC sp.zo.o.
  • Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank
  • Anna Szkołut – Menadżer ds obsługi klienta e-commerce w RTV Euro AGD.
  • Izabela Erdowska-Drab – Starszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Outsourcingowych, coach, trener stowarzyszony w ING Banku Śląskim.
  • Maciej Gajewski – specjalista ds. szkoleń kanałów zdalnych w T-mobile.
  • Grzegorz Maliszewski  – Specjalista ds. Zarządzania Kanałami Kontaktu w BEST S.A.
  • Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania, właściciel firmy Contact Center One.
  • Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska
  • Agata Jankowska – Trener sprzedaży w Wydawnictwie Infor Pl. S.A.
  • Anna Morks – właścicielka firmy SANSA – konsulting sprzedaży i obsługi Klientów.
  • Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Insight w Allegro
  • Adrian Pietura – Quality Manager w firmie LoanMe
  • Patryk Piotrowski – Z-ca Kierownika Działu Sprzedaży Call Center w Forum Media Polska Sp. z o.o.
  • Krzysztof Tomczuk – Właściciel i trener w firmie Architekci Windykacji

Konkurs Telemarketer Roku ma na celu promocję, zwiększenie prestiżu zawodu konsultanta telefonicznego, a przede wszystkim promocję najwyższych standardów i praktyk w telefonicznej komunikacji z klientami.

W tym roku telemarketerzy mogą startować w ośmiu kategoriach:

  1. Obsługa klienta – rozmowy wychodzące i przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze;
  2. Helpdesk dla klientów – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej dla klientów zakończone rozwiązaniem problemu;
  3. Helpdesk wewnętrzny – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej dla pracowników firmy zakończone rozwiązaniem problemu;
  4. Windykacja – rozmowy przychodzące i wychodzące zakończone deklaracją spłaty należności;
  5. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  6. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  7. Inne projekty telefoniczne – rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii. Do tej kategorii zaliczyć można m.in. rozmowy prowadzone w ramach badania zadowolenia klientów, akcji informacyjnych, umawiania spotkań, wywiadów telefonicznych, akcji lojalnościowych, przeprowadzania ankiet, kampanii utrzymaniowych.
  8. Wideorozmowa – rozmowy przeprowadzone w kanale wideo.

Nadesłane nagrania rozmów telemarketerów zostaną najpierw ocenione pod względem formalnym, czy spełniają warunki Regulaminu. Następnie, na podstawie arkuszy opracowanych przez Jury, zostaną ocenione w poszczególnych kategoriach. W III etapie Uczestnicy wykonują zadania: symulacja rozmowy wg scenariusza oraz autoprezentacja i udział w indywidualnej rozmowie z Jury.

Firmie, której grupa konsultantów zostanie najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów, zostanie przyznana nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2019.

Zgłoszenia kandydatów przyjmowane są do 15 marca 2019 roku. Efekty pracy Joanny Ziętary i pozostałych członków Jury będziemy mogli poznać w lecie tego roku na uroczystej Gali.

Więcej informacji na stronie konkursu – https://telemarketerroku.pl/