Wykorzystaj swoją przewagę – jak promptować poprawnie w AI
Wykorzystaj swoją przewagę technologiczną – jak poprawnie promptować w AI Sztuczna inteligencja zmienia rzeczywistość zawodową wielu osób, stając się częścią codzienności w pracy. Wykorzystywana jest do wielu celów, stanowiąc narzędzie inspiracji, redagowania wiadomości e-mail, analizowania wielu tekstów oraz agregowania informacji. Używając AI nierzadko jednak można spotkać się z niesatysfakcjonującymi odpowiedziami, brakiem dopasowania do kontekstu lub
Dowiedź się więcej ⟶Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera
Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży na 2025 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Raport Gartnera “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2025” dotyczący przywództwa Dyrektora Sprzedaży (CSO) przedstawia kluczowe wnioski na temat zmieniającego się krajobrazu sprzedaży B2B. W obliczu przyszłych wyzwań organizacje muszą dostosować się do złożonych zmian i wykorzystać nowe możliwości, aby
Dowiedź się więcej ⟶Raport World Economic Forum Future of Jobs 2025 – najważniejsze wnioski
Analiza HILLWAY Training & Consulting raportu Future of Jobs 2025 – World Economic Forum Rok 2025 przynosi nowe wyzwania na rynku pracy, zarówno dla firm, jak i pracowników. Kluczowe stają się tzw. kompetencje przyszłości, których rozwój jest związany z ciągłym postępem technologicznym i automatyzacją zadań dzięki Sztucznej Inteligencji (AI). Raport Future of Jobs 2025 opracowany
Dowiedź się więcej ⟶Najczęstsze wyzwania pracy hybrydowej: Perspektywa managerów i pracowników
Najczęstsze wyzwania pracy hybrydowej: Perspektywa managerów i pracowników Praca hybrydowa jest modelem, który cieszy się niesłabnącą popularnością. Podejście to, będące trwałą zmianą w wyniku wydarzeń roku 2020, rodzi wiele wyzwań, które stale są adresowane przez Liderów, Managerów i Kadrę Zarządzającą. Przez ostatnie 4 lata zmieniły się wykorzystywane narzędzia, sposoby motywowania Zespołów i wypracowane zostały różne
Dowiedź się więcej ⟶Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu
Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu. Globalne trendy w rozwoju kompetencji i roli AI Rok 2024 został nieodwracalnie naznaczony rozwojem Generatywnej AI, co znalazło odzwierciedlenie w licznych zmianach organizacyjnych, zarówno na poziomie strategii, zmiany efektywności pracy, jak i sposobów pozyskiwania wiedzy. Znana platforma edukacyjna, Udemy Business, przygotowała obszerny
Dowiedź się więcej ⟶Prowadź spotkania efektywnie! – Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych
Prowadź spotkania efektywnie! Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych Efektywne prowadzenie spotkań to umiejętność, która nie tylko wpływa na dynamikę zespołu, ale także decyduje o sukcesie realizowanych projektów. Efektywne spotkania wewnętrzne mogą być motorem napędowym do osiągania wspólnych celów, pod warunkiem, że są dobrze zorganizowane. W tym artykule dowiesz się, jakie zasady prowadzenia spotkań zarówno
Dowiedź się więcej ⟶Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów?
Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów? Nieskuteczna komunikacja może być początkiem problemów o skali, której nikt nie chce doświadczyć. Rozczarowanie klienta, poczucie zawodu, czy wręcz jawne niezadowolenie często biorą się właśnie z nieporozumień, które – co gorsza – można było uniknąć. Jak więc radzić sobie z nieskuteczną komunikacją i nieadekwatnymi oczekiwaniami klientów?
Dowiedź się więcej ⟶7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać?
7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać? Czy asertywność to cecha, z którą się rodzimy, czy umiejętność, którą nabywamy? W świecie pracy, gdzie codziennie spotykamy się z różnorodnymi wyzwaniami, bycie asertywnym nie tylko pomaga przetrwać, ale i rozkwitnąć. Asertywność to klucz do efektywnej komunikacji, budowania zdrowych relacji zawodowych i osiągania zamierzonych celów. Ale co
Dowiedź się więcej ⟶Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników?
Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników? Parafraza to kluczowy element skutecznej komunikacji, który pozwala na jasne zrozumienie i potwierdzenie informacji między rozmówcami. Parafraza jest niezwykle ważna w efektywnej komunikacji, ponieważ pomaga upewnić się, że wszyscy uczestnicy rozmowy mają wspólne zrozumienie omawianych kwestii. Model EZOP to doskonałe narzędzie do stosowania parafrazy. Dzięki
Dowiedź się więcej ⟶