Analiza raportu Leadership Skills Zenger Folkman

Analiza HILLWAY Raportu Leadership Skills 2025 Zenger Folkman Najnowszy raport Zenger & Folkman Leadership Skills 2025 wskazuje, że przyszłość rozwoju Liderów będzie zależała nie tylko od zdobycia umiejętności technologicznych związanych z AI, ale przede wszystkim na rozwoju kompetencji miękkich – Power Skills, których AI nie będzie w stanie zastąpić. Pobierz bezpłatnie raport Leaderhip Skills 2025

Dowiedź się więcej ⟶

Analiza raportu Gallupa State of the Global Workplace 2025

Analiza raportu Instytutu Gallupa State of the Global Workplace 2025 Najnowszy raport “State of the Global Workplace 2025” wydany przez Instytut Gallupa jasno pokazuje, że przyszłość produktywności, dobrostanu pracowników i retencji w organizacjach zależy od zaangażowania menedżerów. Jednakże wyniki pokazują spadek w porównaniu z poprzednim rokiem. Pobierz bezpłatnie Raport Instytutu Gallupa State of the Global

Dowiedź się więcej ⟶

Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025

Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025 Pobierz Raport Deloitte Global Human Capital Trends 2025 Wydany przez Deloitte raport 2025 Global Human Capital Trends wskazuje, że rynek pracy w najbliższych latach będzie ulegał znacznym i szybkim przekształceniom. Liderzy, managerowie i działy HR stają dziś przed wyzwaniem nawigowania między sprzecznymi wymaganiami: dążeniem do stabilności i potrzebą

Dowiedź się więcej ⟶

Wykorzystaj swoją przewagę – jak promptować poprawnie w AI

Wykorzystaj swoją przewagę technologiczną – jak poprawnie promptować w AI Sztuczna inteligencja zmienia rzeczywistość zawodową wielu osób, stając się częścią codzienności w pracy. Wykorzystywana jest do wielu celów, stanowiąc narzędzie inspiracji, redagowania wiadomości e-mail, analizowania wielu tekstów oraz agregowania informacji. Używając AI nierzadko jednak można spotkać się z niesatysfakcjonującymi odpowiedziami, brakiem dopasowania do kontekstu lub

Dowiedź się więcej ⟶

Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera

Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży na 2025 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Raport Gartnera “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2025” dotyczący przywództwa Dyrektora Sprzedaży (CSO) przedstawia kluczowe wnioski na temat zmieniającego się krajobrazu sprzedaży B2B. W obliczu przyszłych wyzwań organizacje muszą dostosować się do złożonych zmian i wykorzystać nowe możliwości, aby

Dowiedź się więcej ⟶

Raport World Economic Forum Future of Jobs 2025 – najważniejsze wnioski

Analiza HILLWAY Training & Consulting raportu Future of Jobs 2025 – World Economic Forum Rok 2025 przynosi nowe wyzwania na rynku pracy, zarówno dla firm, jak i pracowników. Kluczowe stają się tzw. kompetencje przyszłości, których rozwój jest związany z ciągłym postępem technologicznym i automatyzacją zadań dzięki Sztucznej Inteligencji (AI). Raport Future of Jobs 2025 opracowany

Dowiedź się więcej ⟶

Najczęstsze wyzwania pracy hybrydowej: Perspektywa managerów i pracowników

Najczęstsze wyzwania pracy hybrydowej: Perspektywa managerów i pracowników Praca hybrydowa jest modelem, który cieszy się niesłabnącą popularnością. Podejście to, będące trwałą zmianą w wyniku wydarzeń roku 2020, rodzi wiele wyzwań, które stale są adresowane przez Liderów, Managerów i Kadrę Zarządzającą. Przez ostatnie 4 lata zmieniły się wykorzystywane narzędzia, sposoby motywowania Zespołów i wypracowane zostały różne

Dowiedź się więcej ⟶

Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu

Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu. Globalne trendy w rozwoju kompetencji i roli AI Rok 2024 został nieodwracalnie naznaczony rozwojem Generatywnej AI, co znalazło odzwierciedlenie w licznych zmianach organizacyjnych, zarówno na poziomie strategii, zmiany efektywności pracy, jak i sposobów pozyskiwania wiedzy. Znana platforma edukacyjna, Udemy Business, przygotowała obszerny

Dowiedź się więcej ⟶

Prowadź spotkania efektywnie! – Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych

Prowadź spotkania efektywnie! Poznaj 6 kluczowych zasad organizacji spotkań firmowych Efektywne prowadzenie spotkań to umiejętność, która nie tylko wpływa na dynamikę zespołu, ale także decyduje o sukcesie realizowanych projektów. Efektywne spotkania wewnętrzne mogą być motorem napędowym do osiągania wspólnych celów, pod warunkiem, że są dobrze zorganizowane. W tym artykule dowiesz się, jakie zasady prowadzenia spotkań zarówno

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów?

Jak zapanować nad komunikacyjnym chaosem i zarządzać oczekiwaniami klientów? Nieskuteczna komunikacja może być początkiem problemów o skali, której nikt nie chce doświadczyć. Rozczarowanie klienta, poczucie zawodu, czy wręcz jawne niezadowolenie często biorą się właśnie z nieporozumień, które – co gorsza – można było uniknąć. Jak więc radzić sobie z nieskuteczną komunikacją i nieadekwatnymi oczekiwaniami klientów?

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content WordPress Double Opt-in by Forge12