7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać?
7 cech osoby asertywnej – jak je rozwijać? Czy asertywność to cecha, z którą się rodzimy, czy umiejętność, którą nabywamy? W świecie pracy, gdzie codziennie spotykamy się z różnorodnymi wyzwaniami, bycie asertywnym nie tylko pomaga przetrwać, ale i rozkwitnąć. Asertywność to klucz do efektywnej komunikacji, budowania zdrowych relacji zawodowych i osiągania zamierzonych celów. Ale co
Dowiedź się więcej ⟶Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników?
Sztuka parafrazy metodą EZOP: Jak lepiej słuchać i rozumieć współpracowników? Parafraza to kluczowy element skutecznej komunikacji, który pozwala na jasne zrozumienie i potwierdzenie informacji między rozmówcami. Parafraza jest niezwykle ważna w efektywnej komunikacji, ponieważ pomaga upewnić się, że wszyscy uczestnicy rozmowy mają wspólne zrozumienie omawianych kwestii. Model EZOP to doskonałe narzędzie do stosowania parafrazy. Dzięki
Dowiedź się więcej ⟶Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY Raport EY “Cyfrowa transformacja 2024” analizuje stan zaawansowania projektów cyfrowej transformacji w polskich firmach oraz ich plany na przyszłość. Badanie objęło 494 dużych i średnich przedsiębiorstw z sektorów finansów, logistyki, produkcji i retailu. Zrealizowane metodami CATI i CAWI w styczniu i lutym 2024 roku,
Dowiedź się więcej ⟶Metoda SBNRR – praktyczny i ceniony sposób na regulację emocji
Metoda SBNRR – jak skutecznie regulować emocje? W dzisiejszym szybkim tempie życia, pełnym zmian, presji i nieustannych wyzwań, umiejętność skutecznego zarządzania emocjami staje się kluczowym elementem osobistego i zawodowego rozwoju. W odpowiedzi na te potrzeby, metoda SBNRR (Stop, Breathe, Notice, Reflect, Respond) zyskuje coraz większą popularność jako niezawodne narzędzie wspierające jednostki w kontrolowaniu swoich reakcji
Dowiedź się więcej ⟶Global Skills Report 2024: trendy w rozwoju umiejętności według Coursera
Global Skills Report 2024: kluczowe wnioski i analiza Raportu Coursera Raport Coursera Global Skills Report 2024 dostarcza cennych wskazówek dla menedżerów, ukazując globalne i regionalne trendy w edukacji i rozwoju umiejętności. Aby sprostać wyzwaniom rynku pracy, firmy, rządy, instytucje edukacyjne i pracownicy muszą wspólnie działać na rzecz rozwoju kompetencji, które są kluczowe dla przyszłości gospodarki
Dowiedź się więcej ⟶Referencje od CMC Poland dla HILLWAY w uznaniu za realizację szkolenia z obsługi klienta
Referencje od CMC dla HILLWAY za realizację szkolenia z obsługi klienta Poniżej przedstawiamy list referencyjny dla HILLWAY otrzymany od CMC Poland Sp. z o.o. – wiodącego producent wyrobów stalowych w uznaniu za realizację szkolenia z obsługi Klienta “Jak efektywnie komunikować się z dostawcami?” W HILLWAY rozwijamy kompetencje zespołów, przygotowując na wyzwania jutra. Zobacz programy szkoleniowe HILLWAY
Dowiedź się więcej ⟶Akademia menedżera Keep Calm & Lead – case study szkolenia dla liderów
Case study szkolenia dla menedżerów Akademia menedzerów“Keep Calm & Lead: Self, Others, Business” HILLWAY podjęło się ambitnego projektu szkoleniowego dla globalnej firmy specjalizującej się w aspektach podatkowych i imigracyjnych. Głównym celem było wsparcie rozwoju kadry menedżerskiej (łącznie przeszkolonych 60 menedżrów), aby jeszcze bardziej ulepszyć procesy organizacyjne poprzez inwestycję w umiejętności pracowników. Projekt trwał łącznie 7
Dowiedź się więcej ⟶Zdrowie psychiczne na pierwszym miejscu – praktyczne strategie wellbeing dla liderów od ACCA
Zdrowie psychiczne przede wszystkim. 5-poziomowy plan od ACCA dla pracodawców chcących budować silne i odporne zespoły Troska o zdrowie psychiczne pracowników nabiera priorytetowego znaczenia, o czym coraz głośniej mówi się w raportach i na wydarzeniach biznesowych. Wzrastające wymagania, presja oraz nieustanny rozwój technologiczny stwarzają nowe wyzwania, które mogą negatywnie wpływać na dobre samopoczucie i efektywność
Dowiedź się więcej ⟶Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu z elementami gry szkoleniowej “Nowy Świat” – case study szkolenia
Case study HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu z elementami grywalizacji Klient HILLWAY stanął przed wyzwaniem poprawy komunikacji wewnętrznej oraz wzmocnienia pracy zespołowej. HILLWAY odpowiedziało na te potrzeby poprzez kompleksowe szkolenie, które nie tylko zwiększyło efektywność komunikacyjną uczestników, ale także stworzyło dynamiczne i współpracujące środowisko pracy. Program szkoleniowy, obejmujący kluczowe aspekty komunikacji, został wzbogacony o
Dowiedź się więcej ⟶