Kamila Krawczyk – Strawińska – trener – obsługa klienta, sprzedaż i call center

Kamila_Krawczyk-Strawinska_Trener_HILLWAY Kamila Krawczyk – Trener obsługa klienta, sprzedaż i call center, Członek Jury konkursu Telemarketer Roku 2011 i 2013, prelegentka konferencji

Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland, a przez wiele lat umiejętności trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia w Communication One Consulting.

W HILLWAY Training & Consulting zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, wywierania wpływu, technik sprzedaży, pracy z trudnym klientem, a także z zakresu zarządzania zespołami obsługi klienta i sprzedaży.

Jest jednym z najbardziej cenionych Trenerów w branży, we wrześniu 2010 na konferencji Siła Telemarketingu wygłaszała prelekcję poświęconą motywacji pracowników call/contact center, zaś w 2011 i 2013 zasiadała w radzie Jury konkursu na Telemarketera Roku.


REALIZOWANE PROJEKTY:

Kamila Krawczyk – Strawińska zdobywała doświadczenia prowadząc projekty m.in. szkolenia dla takich firm, jak: AXA Direct, Call Center Poland i ContactPoint (outsourcingowe call center obsługujące m.in. branżę bankowo-ubezpieczeniową, w którym szkoliła pracowników infolinii i kampanii sprzedażowych), Multibank, Pocztylion, Kredyt Bank, Fundacja Narodowego Banku Polskiego,  grupa LUX MED, Wedel Cudbury, PGNiG,  Gallup Polska, Volvo, Skarbnica Narodowa, Wydawnictwo Raabe, Pro Control, InDreams, Polska Grupa Energetyczna, Wind Energy, First Data, Generali Ubezpieczenia, Google, Wydawnictwo Szkolne PWN. Jako konsultant brała udział w projektach doradczych związanych z tworzeniem procedur i standardów pracy konsultantów call center w zakresie obsługi klienta i telemarketingu.

Poniżej przedstawiamy wybrane tematy szkoleń otwartych prowadzonych przez Kamilę Krawczyk – Strawińską: