Baza wiedzy

Odporność psychiczna jest jak mięsień – trenuj, by był silny!

Skazani na własne geny... Czy aby na pewno? Wielu z nas chciałoby: lepiej panować nad emocjami lub stresem zachować dystans w trudnych sytuacjach zadbać o równowagę emocjonalną umieć poradzić sobie z kryzysem mieć większą pewność siebie wykazywać się większą determinacją działać konsekwentnie wedle wyznaczonego celu umieć radzić sobie z niepowodzeniami. Jednak rzeczywistość pokazuje nam, że Dowiedź się więcej ⟶

Zmiany, zmiany… a kto zabrał Twój ser?

  Artykuł ten jest w pełni inspirowany kultową książką Spencera Johnsona ?Kto zabrał mój ser?. Książka ta cieszy się dużą sławą w świecie biznesu. Niektórzy managerowie uważają ją za lekturę obowiązkową dla swoich pracowników. Książka jest krótka (wystarczy niecały wieczór na jej przeczytanie) i napisana w sposób przystępny, w formie opowiadania – polecamy, a poniżej

Dowiedź się więcej ⟶

Prosty język i Dobre praktyki prostej komunikacji bankowej opracowane w Związku Banków Polskich

HILLWAY cieszy się, że Związek Banków Polskich opracował Dobre praktyki komunikacji bankowej, a deklarację ZBP dotyczącą używania prostego języka podpisało już ponad 20 największych banków w Polsce.     Prosty język w bankowości, czyli jaki wg ZBP? ZBP ? Zrozumiale. Bezpośrednio. Prosto. Prosty język w bankowości to język, który ma być: profesjonalny, ale pozbawiony urzędowego

Dowiedź się więcej ⟶

Standard Usług Zdalnego Uczenia się – SUZ

Rada ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych opublikowała długo wyczekiwany przez przedsiębiorców i niezwykle ważny dla sektora usług szkoleniowych Standard Usług Zdalnego Uczenia się (SUZ). HILLWAY jest profesjonalną firmą szkoleniowo-doradczą, która w swojej działalności stosuje najwyższe standardy zapewniania wysokiej jakości usług, a również bierze udział w ich opracowywaniu.  Marzena Sawicka Dyrektor Zarządzająca HILLWAY i jednocześnie Członek Zarządu

Dowiedź się więcej ⟶

ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE ? wsparcie Klienta przy realizacji projektu wdrożenia nowych procedur zarządzania kryzysowego w tym komunikacji kryzysowej.

Międzynarodowy Klient z branży produkcyjnej, zgłosił do HILLWAY potrzebę przeprowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej. Klient, zdawał sobie sprawę z konieczności posiadania procedur na wypadek sytuacji kryzysowych, a jednocześnie procedur dotyczących komunikacji kryzysowej, zarówno wewnętrznej z pracownikami i właścicielami, jak i z otoczeniem, odbiorcami produktów, poprzez media jak również internet w tym media społecznościowe. W

Dowiedź się więcej ⟶

Jak zarządzać wynikami finansowymi w czasach kryzysu? – porada ekspercka Trenera HILLWAY

Cykl koniunkturalny to okresowo powtarzające się zmiany istotnych parametrów społeczno-gospodarczych. Cykl ten składa się z czterech faz: Faza rozkwitu - charakteryzuje ją wzrost produkcji i cen, utrzymujące się na niskim poziomie stopy procentowe, a także niskie i wciąż malejące bezrobocie; Faza kryzysu - charakteryzuje ją dynamiczny spadek produkcji, niska inflacja (czasami nawet deflacja), rosnące stopy Dowiedź się więcej ⟶

Jak się zmotywować do rozwoju w czasach pandemii? O motywacji – Agnieszka Nowicka-Przyborska

Zdecydowana większość z nas nie lubi zmian. A boimy się ich głównie dlatego, iż przynoszą coś nowego, nieznanego nam dotychczas, budzą niepokój, sprawiają, że nie wiemy czy w nowej rzeczywistości sobie poradzimy. Tym trudniej w sytuacji nagłej i nieprzewidzianej zmiany, a taką jest właśnie pandemia – jest nam wyzwolić motywację do działania, motywację do rozwoju.

Dowiedź się więcej ⟶

Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu?

Zadano nam takie pytanie “Outsorsować czy szkolić własny personel – co się bardziej opłaca przedsiębiorstwu? Trzeba i outsourcować, i w miarę możliwości szkolić wewnętrznie, gdyż potrzeby w zakresie rozwoju pracowników nigdy się nie kończą. Pytanie bym zamieniła na ,,Kiedy i w jakim stopniu outsourcować, a kiedy szkolić wewnętrznie?” Aby odpowiedzieć na to pytanie należy przede

Dowiedź się więcej ⟶

Jaką rolę pełni controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa?

Szybki rozwój gospodarczy spowodował wzrost zapotrzebowania na rzetelną i szybko dostarczaną informację biznesową na podstawie której możliwe jest zdiagnozowanie bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, a także prognozowanie przyszłych okresów. Zatem  można stwierdzić, iż controlling współuczestniczy w wyznaczaniu celów organizacji zarówno na poziomie strategicznym, jak też operacyjnym. Oznacza to, że pracownicy działów controllingu stają się uprawnionymi do współzarządzania.

Dowiedź się więcej ⟶

Raport Klient 3.0 Trendy przyszłości Perspektywa 2030 od First Data

Aby sprostać wyzwaniom rynku należy stale rozwijać się i śledzić zmiany, trendy, analizować badania i raporty. Mając na uwadze dostarczanie naszym Klientom inspirującej wiedzy z dobrych źródeł, w ramach uzupełniania naszych szkoleń dziś przedstawiamy Państwu godny uwagi Raport: TRENDY PRZYSZŁOŚCI RAPORT KLIENT 3.0 firmy First Data Kim jest Klient Przyszłości? Perspektywa 2030 marzenia klientów, klienci

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content