Baza wiedzy

Obsługa Klienta w Polsce – Raport Delloite Customer Service Excellence 2021

W HILLWAY jesteśmy na bieżąco służąc naszym Klientom aktualną wiedzą oraz trendami ze świata biznesu. Tym samym polecamy uwadze raport nt. obsługi klienta Customer Service Excellence 2021 - Badanie Działów Obsługi Klienta w Polsce stworzony przez Deloitte Digital. Raport ukazuje szerokie ujęcie perspektywy obsługi klienta w Polsce, obecne trendy i kierunki rozwoju obsługi klienta, działania Dowiedź się więcej ⟶

Prospecting – 6 sprawdzonych technik i taktyk handlowców w skutecznym pozyskiwaniu klienta

  Z artykułu dowiesz się: Co innego i niestandardowego robią Ci, którzy odnoszą sukcesy w pozyskiwaniu klientów? Jakie triki stosują handlowcy w praktyce prospectingu czyli jak skutecznie pozyskują klientów? Jakie proste narzędzia i techniki możesz wykorzystać w procesie prospectingu i budowania relacji z klientami? Skuteczny prospecting - jak rozwinąć umiejętności pozyskiwania klientów? W Polsce systemy Dowiedź się więcej ⟶

Jak podnosić ceny? 9 zasad negocjowania podwyżek cen w sektorze B2B

Poprawić wyniki sprzedaży można na kilka sposobów. Najważniejsze z nich to:   zwiększenie liczby klientów lepsza efektywność kosztowa zwiększenie zysku z transakcji. Ostatnią pozycję można osiągnąć poprzez zmianę ceny. W obecnej sytuacji, którą definiuje gwałtowny wzrost cen surowców, energii, gazu, benzyny, kosztów pracy, a co za tym idzie wysoka inflacja umiejętność przeprowadzenia podwyżki staje się Dowiedź się więcej ⟶

Komunikacja interpersonalna – 10 właściwości efektywnej komunikacji

Komunikacja interpersonalna odgrywa kluczową rolę w ramach procesów zachodzących w firmie. Dzięki efektywnej komunikacji: zwiększa się motywacja i zaangażowanie pracowników, sprawniej rozwiązuje się powstałe konflikty, kształtuje się pozytywne postawy pracowników, a także usprawnia się przepływ informacji. Organizację tworzą ludzie, co oznacza, że reguły komunikacji w przedsiębiorstwie powinny być dostosowane do zasad, na których opierają się

Dowiedź się więcej ⟶

Co to jest feedback? Jak udzielać feedback? Jak przyjmować?

Feedback w pracy. Kiedy możemy liczyć na szczerość? Czas ocen rocznych już za nami, feedbacki przekazane a nowe cele rozpisane! Hmm? tylko po co to wszystko? Czy faktycznie feedback od przełożonego i kolegów coś dla nas znaczy? Czy możemy wyciągnąć z niego konstruktywne wnioski? Czy nasi pracownicy odebrali feedback w odpowiedni sposób? A może obraziliśmy Dowiedź się więcej ⟶

Dla Klientów HILLWAY z branży IT – Uwaga! Praktykanci, stażyści i pracownicy IT z Politechniki Warszawskiej

Drodzy Klienci, Partnerzy, przedstawiciele HR IT i przyjaciele HILLWAY z branży IT i zespołów ICT Wykorzystaj możliwość pozyskania pracowników, publikowania bezpłatnie ofert pracy, staży i praktyk oraz kształtowania pozytywnego wizerunku pracodawcy IT. Nawiąż współpracę z Politechniką Warszawską i publikuj oferty pracy IT oraz zaprezentuj się w Katalogu Pracodawców IT. Z powodów pandemicznych Targi w 2022 zostały

Dowiedź się więcej ⟶

Aktualne wytyczne do organizacji szkoleń w czasach pandemii Covid-19

Jako HILLWAY rekomendujemy Klientom każdorazowo racjonalną ocenę sytuacji i uwzględnienie faktu, że szkolenia są potrzebne firmom i pracownikom, by mogli rozwijać kompetencje i kwalifikacje, które pozwolą firmie dopasowywać się i adaptować do dynamicznej sytuacji na rynku. Gdzie jest możliwość rekomendujemy organizację szkoleń zdalnych. Wszystkie szkolenia otwarte HILLWAY realizowane są do odwołania w formie szkoleń online. Aktualizacja obostrzeń

Dowiedź się więcej ⟶

Komunikacja mailowa – najczęstsze błędy

Korespondencja mailowa to dla nas standard w dzisiejszych czasach. Niemniej wiele osób popełnia błędy, które powodują, że odbiorca błędnie interpretuje zawartość maila, bądź w ogóle jej nie rozumie. Niestety źle napisana wiadomość ma wpływ na nasz wizerunek i relacje . W związku z tym warto zrobić małą retrospekcję ostatniej korespondencji mailowej, podpytać współpracowników, jak interpretowali Dowiedź się więcej ⟶

Onboarding. Uwaga – nowi pracownicy w firmie!

Gdy pod nasze skrzydła trafiają nowi pracownicy, mówimy o okresie adaptacyjnym. Wówczas nowi pracownicy przejawiają największą motywację do pracy, ale też obawę, niewiedzę. Odkrywają nowe, nieznane im obszary. Im sprawniejsza i bardziej efektywna adaptacja pracowników do nowego środowiska pracy (czyli onboarding), tym bardziej wydajny i cenny staje się nowy pracownik dla organizacji. Co więcej, firma

Dowiedź się więcej ⟶

Odporność psychiczna jest jak mięsień – trenuj, by był silny!

Skazani na własne geny... Czy aby na pewno? Wielu z nas chciałoby: lepiej panować nad emocjami lub stresem zachować dystans w trudnych sytuacjach zadbać o równowagę emocjonalną umieć poradzić sobie z kryzysem mieć większą pewność siebie wykazywać się większą determinacją działać konsekwentnie wedle wyznaczonego celu umieć radzić sobie z niepowodzeniami. Jednak rzeczywistość pokazuje nam, że Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content