Szkolenia – badania, raporty
HILLWAY poleca. Priorytety HR na 2025 rok według Raportu Gartnera. Jak skutecznie odpowiedzieć na wyzwania przyszłości?
HILLWAY poleca Priorytety HR na 2025 rok według Raportu Gartnera. Jak skutecznie odpowiedzieć na wyzwania przyszłości? Pobierz raport Gartner “Top 5 priorities for HR Leaders in 2025” Najnowszy Raport “Top 5 Priorities for HR Leaders in 2025” autorstwa Gartnera oparty na globalnym badaniu ponad 1 400 liderów HR wyłania pięć strategicznych obszarów na których warto się skupić w 2025-2026. Odpowiednie
Dowiedź się więcej ⟶Analiza raportu CEDEFOP kompetencje przyszłości
Kompetencje przyszłości – co przyniesie polski rynek pracy do 2035 roku? Analiza prognozy CEDEFOP Pobierz raport CEDEFOP 2025 Skills Forecast: Poland Jak będzie wyglądać rynek pracy w Polsce za 10 lat? W jakich sektorach zatrudnienie wzrośnie, a które będą się kurczyć? Jakie kompetencje i poziomy wykształcenia będą najczęściej poszukiwane? Te pytania stają się coraz bardziej
Dowiedź się więcej ⟶Analiza raportu Leadership Skills Zenger Folkman
Analiza HILLWAY Raportu Leadership Skills 2025 Zenger Folkman Najnowszy raport Zenger & Folkman Leadership Skills 2025 wskazuje, że przyszłość rozwoju Liderów będzie zależała nie tylko od zdobycia umiejętności technologicznych związanych z AI, ale przede wszystkim na rozwoju kompetencji miękkich – Power Skills, których AI nie będzie w stanie zastąpić. Pobierz bezpłatnie raport Leaderhip Skills 2025
Dowiedź się więcej ⟶Analiza raportu Gallupa State of the Global Workplace 2025
Analiza raportu Instytutu Gallupa State of the Global Workplace 2025 Najnowszy raport “State of the Global Workplace 2025” wydany przez Instytut Gallupa jasno pokazuje, że przyszłość produktywności, dobrostanu pracowników i retencji w organizacjach zależy od zaangażowania menedżerów. Jednakże wyniki pokazują spadek w porównaniu z poprzednim rokiem. Pobierz bezpłatnie Raport Instytutu Gallupa State of the Global
Dowiedź się więcej ⟶Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025
Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025 Pobierz Raport Deloitte Global Human Capital Trends 2025 Wydany przez Deloitte raport 2025 Global Human Capital Trends wskazuje, że rynek pracy w najbliższych latach będzie ulegał znacznym i szybkim przekształceniom. Liderzy, managerowie i działy HR stają dziś przed wyzwaniem nawigowania między sprzecznymi wymaganiami: dążeniem do stabilności i potrzebą
Dowiedź się więcej ⟶Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera
Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży na 2025 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Raport Gartnera “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2025” dotyczący przywództwa Dyrektora Sprzedaży (CSO) przedstawia kluczowe wnioski na temat zmieniającego się krajobrazu sprzedaży B2B. W obliczu przyszłych wyzwań organizacje muszą dostosować się do złożonych zmian i wykorzystać nowe możliwości, aby
Dowiedź się więcej ⟶Raport World Economic Forum Future of Jobs 2025 – najważniejsze wnioski
Analiza HILLWAY Training & Consulting raportu Future of Jobs 2025 – World Economic Forum Rok 2025 przynosi nowe wyzwania na rynku pracy, zarówno dla firm, jak i pracowników. Kluczowe stają się tzw. kompetencje przyszłości, których rozwój jest związany z ciągłym postępem technologicznym i automatyzacją zadań dzięki Sztucznej Inteligencji (AI). Raport Future of Jobs 2025 opracowany
Dowiedź się więcej ⟶Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu
Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu. Globalne trendy w rozwoju kompetencji i roli AI Rok 2024 został nieodwracalnie naznaczony rozwojem Generatywnej AI, co znalazło odzwierciedlenie w licznych zmianach organizacyjnych, zarówno na poziomie strategii, zmiany efektywności pracy, jak i sposobów pozyskiwania wiedzy. Znana platforma edukacyjna, Udemy Business, przygotowała obszerny
Dowiedź się więcej ⟶Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY Raport EY “Cyfrowa transformacja 2024” analizuje stan zaawansowania projektów cyfrowej transformacji w polskich firmach oraz ich plany na przyszłość. Badanie objęło 494 dużych i średnich przedsiębiorstw z sektorów finansów, logistyki, produkcji i retailu. Zrealizowane metodami CATI i CAWI w styczniu i lutym 2024 roku,
Dowiedź się więcej ⟶