Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025
Analiza raportu Deloitte Human Capital Trends 2025 Pobierz Raport Deloitte Global Human Capital Trends 2025 Wydany przez Deloitte raport 2025 Global Human Capital Trends wskazuje, że rynek pracy w najbliższych latach będzie ulegał znacznym i szybkim przekształceniom. Liderzy, managerowie i działy HR stają dziś przed wyzwaniem nawigowania między sprzecznymi wymaganiami: dążeniem do stabilności i potrzebą
Dowiedź się więcej ⟶Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży w 2025 roku według raportu Gartnera
Trendy w zarządzaniu zespołem sprzedaży na 2025 rok – analiza raportu Gartnera dla CSO Raport Gartnera “Leadership Vision for Chief Sales Officers in 2025” dotyczący przywództwa Dyrektora Sprzedaży (CSO) przedstawia kluczowe wnioski na temat zmieniającego się krajobrazu sprzedaży B2B. W obliczu przyszłych wyzwań organizacje muszą dostosować się do złożonych zmian i wykorzystać nowe możliwości, aby
Dowiedź się więcej ⟶Raport World Economic Forum Future of Jobs 2025 – najważniejsze wnioski
Analiza HILLWAY Training & Consulting raportu Future of Jobs 2025 – World Economic Forum Rok 2025 przynosi nowe wyzwania na rynku pracy, zarówno dla firm, jak i pracowników. Kluczowe stają się tzw. kompetencje przyszłości, których rozwój jest związany z ciągłym postępem technologicznym i automatyzacją zadań dzięki Sztucznej Inteligencji (AI). Raport Future of Jobs 2025 opracowany
Dowiedź się więcej ⟶Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu
Udemy Business – 2025 Global Learning & Skills Trends Report – analiza raportu. Globalne trendy w rozwoju kompetencji i roli AI Rok 2024 został nieodwracalnie naznaczony rozwojem Generatywnej AI, co znalazło odzwierciedlenie w licznych zmianach organizacyjnych, zarówno na poziomie strategii, zmiany efektywności pracy, jak i sposobów pozyskiwania wiedzy. Znana platforma edukacyjna, Udemy Business, przygotowała obszerny
Dowiedź się więcej ⟶Raport CX HILLWAY wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta
Raport CX HILLWAY Wyzwania w obsłudze klienta okiem pracowników centrów obsługi klienta Zapraszamy Państwa do pobrania i lektury krótkiego Raportu o CX przygotowanego przez zespół realizacji projektów szkoleniowo-doradczych HILLWAY. Asertywność, komunikacja i relacje: aktualne wyzwania okiem pracowników sektora CX Oddajmy głos badanym, czyli najczęstsze wyzwania wskazywane przez pracowników centrów obsługi Klienta W Raporcie HILLWAY znajdziecie
Dowiedź się więcej ⟶Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY
Transformacja Cyfrowa 2024: wyzwania i inwestycje polskich firm wg Raportu EY Raport EY “Cyfrowa transformacja 2024” analizuje stan zaawansowania projektów cyfrowej transformacji w polskich firmach oraz ich plany na przyszłość. Badanie objęło 494 dużych i średnich przedsiębiorstw z sektorów finansów, logistyki, produkcji i retailu. Zrealizowane metodami CATI i CAWI w styczniu i lutym 2024 roku,
Dowiedź się więcej ⟶Global Skills Report 2024: trendy w rozwoju umiejętności według Coursera
Global Skills Report 2024: kluczowe wnioski i analiza Raportu Coursera Raport Coursera Global Skills Report 2024 dostarcza cennych wskazówek dla menedżerów, ukazując globalne i regionalne trendy w edukacji i rozwoju umiejętności. Aby sprostać wyzwaniom rynku pracy, firmy, rządy, instytucje edukacyjne i pracownicy muszą wspólnie działać na rzecz rozwoju kompetencji, które są kluczowe dla przyszłości gospodarki
Dowiedź się więcej ⟶Zdrowie psychiczne na pierwszym miejscu – praktyczne strategie wellbeing dla liderów od ACCA
Zdrowie psychiczne przede wszystkim. 5-poziomowy plan od ACCA dla pracodawców chcących budować silne i odporne zespoły Troska o zdrowie psychiczne pracowników nabiera priorytetowego znaczenia, o czym coraz głośniej mówi się w raportach i na wydarzeniach biznesowych. Wzrastające wymagania, presja oraz nieustanny rozwój technologiczny stwarzają nowe wyzwania, które mogą negatywnie wpływać na dobre samopoczucie i efektywność
Dowiedź się więcej ⟶TOP 10 szkoleń HILLWAY realizowanych w I kwartale 2024 roku – podsumowanie
Podsumowanie szkoleń HILLWAY w pierwszym kwartale 2024 roku Pierwszy kwartał 2024 roku był dla HILLWAY czasem intensywnej pracy i dynamicznego rozwoju. W tym czasie przeprowadziliśmy szkolenia dla 1 322 osób, obejmując różnorodne sektory i poziomy doświadczenia zawodowego. Warsztaty HILLWAY, elastyczne i dopasowane do potrzeb uczestników, przyczyniły się do wzrostu kompetencji oraz rozwoju osobistego i zawodowego
Dowiedź się więcej ⟶Talent Trends 2024: Wyzwania i strategie dla pracodawców w obliczu rosnących oczekiwań pracowników
Talent Trends 2024: Wyzwania i strategie dla pracodawców w obliczu rosnących oczekiwań pracowników Raport od Michael Page “Talent Trends 2024 – The Expectation Gap” rzuca światło na kluczowe wyzwania, z którymi przedsiębiorstwa borykają się w zakresie rekrutacji i retencji pracowników w roku 2024. Badanie to identyfikuje cztery kluczowe obszary: wynagrodzenie, elastyczność, DE&I (Diversity, Equity &
Dowiedź się więcej ⟶