Case Studies

Rozwój trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – szkolenia dla Klienta z branży usług multimedialnych

W okresie od stycznia do marca 2020 przeprowadziliśmy projekt rozwojowy dla jednego z naszych klientów z branży usług multimedialnych. Celem cyklu szkoleń było udoskonalenie trzech kanałów sprzedaży i obsługi klienta – sprzedaży bezpośredniej w Punktach Obsługi Klienta, sprzedaży telefonicznej w głównej siedzibie firmy oraz obsługi klienta w firmowym Contact Center. Klientowi zależało przede wszystkim na

Dowiedź się więcej ⟶

Efektywna praca zdalna – wsparcie Klienta we wdrożeniu hot desków i pracy zdalnej. Szkolenia dla Trenerów wewnętrznych

Klient przeprowadził badania, które jasno wskazywały mu, że stanowiska pracy i powierzchnia biura nie są w pełni wykorzystywane. Przeprowadzane na rynku badania wykazują, że przy pełnym zatrudnieniu i obsadzie w biurze średnio przebywało ok. 85% – 90 pracowników. Dodatkowo w firmie pojawiła się kwestia poszukiwania oszczędności i wyjścia naprzeciw oczekiwaniom pracowników oraz modzie i wdrożeniu

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenia po angielsku w HILLWAY

HILLWAY realizuje szkolenia po angielsku od 2011 roku Szkolenia po angielsku realizowane są najczęściej dla firm międzynarodowych działających w Polsce, jak również dla polskich pracowników firm, które świadczą usługi na innych rynkach. Wiele tego typu szkoleń realizowanych jest dla firm z sektora BPO/SSC (Business Process Outsourcing, Shared Services Centre). Najczęściej w HILLWAY ze szkoleń po

Dowiedź się więcej ⟶

Wdrożenie sprzedaży w zespole likwidacji szkód (przejmowanie klienta konkurencji)

Dla jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce wdrożyliśmy sprzedaż w Dziale Likwidacji Szkód. Dziś w dobie nasycenia rynku kluczowym wskaźnikiem dla firm jest doskonała obsługa klienta. Klient, który jest naszym stałym Klientem, u którego prowadziliśmy projekty szkoleniowe w obszarze działów sprzedaży i obsługi klienta zwrócił się do nas z potrzebą rozwoju pracowników zespołów likwidacji

Dowiedź się więcej ⟶

Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży i szkolenia sieci sprzedaży po rebrandingu punktów u jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce

Dla naszego Klienta – jednego z największych operatorów platformy medialnej w Polsce przeprowadziliśmy projekt szkoleniowy mający na celu wdrożenie innowacyjnego narzędzia sprzedaży poprzez wypracowanie i wdrożenie na szkoleniach nowego modelu sprzedaży. Wdrożenie innowacyjnego modelu sprzedaży wiązało się z najtrudniejszym wyzwaniem w szkoleniach, czyli zmianą postaw i nawyków sprzedawców przyzwyczajonych do tradycyjnego modelu sprzedaży ,,zza biurka”. 

Dowiedź się więcej ⟶

Usprawnienie obsługi klienta poprzez obsługę pism handlowych ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami

Dla 24 pracowników Departamentu Administracji Polis naszego klienta z branży finansowej przeprowadziliśmy w II turach dedykowane warsztaty Profesjonalna pisemna korespondencja biznesowa z elementami budowania relacji. WYZWANIE: Klient zwrócił się do nas z zapytaniem dotyczącym organizacji szkolenia z profesjonalnej obsługi pisemnej korespondencji biznesowej. Szkolenie miało na celu odświeżenie dobrych praktyk, użytecznych konstrukcji i technik komunikacyjnych  oraz

Dowiedź się więcej ⟶

Sprzedaż konsultacyjna w sprzedaży systemów oświetleniowych. Szkolenie dla Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży

Dla 12 Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży z terenowych  biur sprzedaży i obsługi Klienta dla klienta branży produkcyjnej przeprowadziliśmy dedykowane szkolenie zamknięte pt:  Sprzedaż konsultacyjna. WYZWANIE: Nowy klient zwróci się do nas z zapytaniem o szkolenie ze sprzedaży – z uwagi na bardzo trudną sytuację rynkową w wielu branżach oraz niepokojące prognozy na najbliższe lata zespół sprzedaży

Dowiedź się więcej ⟶

Warsztat umiejętności trenerskich dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży

Dla jednego z naszych klientów przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu rozwoju umiejętności trenerskich i przeprowadzenia profesjonalnej prezentacji. Pracownicy Działu Wsparcia Sprzedaży  stanęli przed nowym wyzwaniem jakim było przygotowanie szkolenia produktowego i przeprowadzenie szkoleń w sieci sprzedaży. Część zespołu przechodziła wcześniej szkolenia z zakresu Sztuki prezentacji Standardowo przeprowadzono badanie potrzeb organizacji i uczestników szkolenia. Decyzją dyrekcji działu

Dowiedź się więcej ⟶

Rozwój umiejętności komunikacyjnych prawników w kancelarii adwokackiej

Dla jednego z naszych klientów ? kancelarii adwokackiej – realizowaliśmy projekt, którego celem był rozwój kompetencji :efektywna komunikacja oraz współpraca w zespole. W ramach projektu szkoleniowego przeprowadziliśmy warsztaty ,,Podstawy skutecznej komunikacji interpersonalnej? dla grupy 10 doświadczonych prawników, którzy na co dzień pracują z klientami, na sali sądowej, jak również współpracują ze sobą pracując w zespole

Dowiedź się więcej ⟶

Projekt doradczo-szkoleniowy Strategiczne zarządzanie zmianą – warsztaty dla Top Menadżerów

W ostatnim czasie dla naszego Klienta  przeprowadziliśmy projekt ,,Strategiczne zarządzanie zmianą”. Nasz zespół ekspertów po konsultacjach z Klientem przygotował  dedykowane warsztaty dla Zarządu i top menadżerów dużej polskiej firmy, która była w procesie przejmowania przez międzynarodową korporację. Podczas warsztatów każdy z uczestników otrzymał konstruktywną informację zwrotną dotyczącą jego pionu, a w trakcie warsztatów wypracowano potencjalne

Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content