Referencje od Masterlease dla HILLWAY za realizację szkoleń

Pragniemy Państwa poinformować, że do grona zadowolonych Klientów HILLWAY, którzy poświadczają naszą jakość pisemnymi referencjami dołączyła Grupa Masterlease – będąca jednym z liderów polskiego rynku leasingu i wynajmu długoterminowego, obsługując flotę ponad 20 tysięcy pojazdów.

Szkolenia realizowane dla Masterlease.

Dla Klienta z branży leasingowej przygotowaliśmy projekt rozwojowy obejmujący następujące szkolenia:

  • Szkolenie Doradca w roli ambasadora produktu Masterlease
  • Szkolenie Planowanie pracy – efektywne zarządzanie czasem / multitasking
  • Szkolenie Skuteczne techniki zarządzania stresem
  • Szkolenie Efektywna komunikacja interpersonalna i współpraca w zespole

Szkolenia zostały dostosowane do potrzeb i oczekiwań pracowników Masterlease.

Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem wiedzy merytorycznej oraz bogatym doświadczeniem, którym dzielił się z uczestnikami. Trener HILLWAY miał bardzo dobry kontakt z grupą szkoleniową. Motywował i efektywnie aktywizował wszystkich uczestników szkolenia, co przełożyło się na w pełni zadowalający, końcowy efekt szkolenia.

Uczestnicy szkolenia jednogłośnie wyrazili gotowość do wdrażania zdobytej wiedzy oraz umiejętności do codziennej pracy co stanowi dla nas dużą wartość.

Szkolenia biznesowe na miarę sukcesu

Dziękujemy Grupie Masterlease za zaufanie i współpracę! Życzymy by nabyte podczas szkolenia umiejętności, wiedza i postawa owocowały pomyślnymi rezultatami w codziennej pracy.

Nadrzędną misją HILLWAY jest zagwarantowanie naszym Klientom efektywnych szkoleń, nastawionych na jakość, kreatywność oraz innowację. Dzięki pozyskanym referencjom mamy przeświadczenie o spełnianiu tej misji.

Zachęcamy do poznania oferty szkoleń HILLWAY.

Szkolenie Kim jest buddy? Warsztat dla osób wspierających wdrożenie nowych pracowników

Kim jest buddy? Praktyczny warsztat dla osób wspierających wdrożenie nowych pracowników Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Buddy to osoba odpowiedzialna za wsparcie i wdrożenie nowych pracowników w organizacji. Jest to kluczowa rola, która pomaga nowym członkom zespołu w szybkim dostosowaniu się do nowego środowiska pracy i osiągnięciu pełnego potencjału. Buddy tworzy atmosferę zaufania i

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele

OKR w pracy menedżera Odkryj nowoczesną metodę zarządzania przez cele – praktyczny warsztat Objectives and Key Results Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu OKR (Objectives and Key Results) to metoda, która pomaga w lepszym zarządzaniu przez cele, co pozwala organizacjom skuteczniej realizować swoje misje i osiągać zamierzone rezultaty. Dzięki OKR, organizacje mogą zwiększyć swoją wydajność,

Szkolenie Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany – szkolenie menedżerskie

Menedżerowie mierzą się z dziś trudnościami, których nie spodziewali się eksperci zarządzania jeszcze dwie dekady temu. Gwałtowny postęp technologiczny, fluktuacja kadr, niestabilne otoczenie tworzą kontekst, w którym umiejętność szybkiego dostosowania się jest kluczową kompetencją. To co jeszcze wczoraj było innowacją, dziś jest standardem, a jutro stanie się reliktem przeszłości. Menedżer nowego millenium musi zrozumieć, że

Szkolenie Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej

Inteligencja emocjonalna to wg. Daniela Goleman'a zdolność do bycia świadomym swoich emocji, kontrolowania emocji i wyrażania emocji. Inteligencja emocjonalna pozwala liderom budować owocne relacje interpersonalne w sposób racjonalny i empatyczny. Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa.

Szkolenie Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację

Offboarding i związane z nim rozstanie się z pracownikiem jest zawsze krytycznym momentem – zarówno dla odchodzącego jak i dla firmy. Niezależnie, czy następuje z decyzji pracownika, czy pracodawcy, rodzi w organizacji wiele potencjalnych zagrożeń takich jak: powstanie luk kompetencyjnych, osłabienia firmowego employer brandingu i PR, powstanie chaosu informacyjnego w zespole, spadku efektywności zespołu czy

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupi? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij

Szkolenie Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z elementami radzenia sobie ze stresem

Wypalenie zawodowe i rutyna w pracy sprawiają, że wykonywane przez nas zadania stają się źródłem negatywnych emocji – znudzenia, zmęczenia – prowadzą do zmniejszania się motywacji do pracy. Należy pamiętać o tym, że nawyki i schematy działań świadczą o naszej biegłości i opanowaniu zakresu wykonywanych obowiązków, lecz często prowadzą do popełniania błędów. Stres towarzyszy nam

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja

Dbałość o dobre relacje z Klientami naszej firmy to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem? Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym

Szkolenie Prawne aspekty windykacji

Szkolenie z zakresu Prawnych aspektów windykacji opiera się na praktycznych umiejętnościach przeprowadzania procesu windykacji w taki sposób, aby wykorzystać wszelkie możliwe legalne środki do pozyskania największej ilości informacji, które z kolei pozwolą na skuteczną windykację. Współpraca z Klientami pokazuje nam jak ważne jest to żeby osoby, które zajmują się sprawami handlowymi oraz windykacyjnymi w swoich

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej

Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi tego, że główny cel informacji zwrotnej to rozwój – zarówno w ujęciu indywidualnym jak i zespołowym. Wdrożenia kultury feedback'u wpływa m.in. na: zwiększenie zaangażowania i motywację pracowników poprawę wydajności pracy w organizacji rozwój pracowników oraz wyznaczenie

Skip to content