HILLWAY partnerem merytorycznym największej konferencji poświęconej obsłudze klienta Customer Care Festival

HILLWAY kolejny raz został partnerem merytorycznym konferencji Customer Care Festival. Customer Care Festival to największa w Europie, bezpłatna konferencja poświęcona tematyce obsługi klienta i contact center.

CCF odbędzie się w dniach 6-7 września 2021 w formie online. W tegorocznej edycji zgłoszonych do udziału już jest ok. 800 przedstawicieli branży customer care z całej Europy – wśród nich Zarządy, Dyrektorzy Obsługi Klienta, kierownicy, liderzy przede wszystkim z sektora prywatnego, jak również administracji.

Konferencja podzielona będzie na prelekcje w trzech obszarach związanych z zarządzaniem obsługą klienta:

  1. PROCESY
  2. TECHNOLOGIE
  3. CZŁOWIEK

 

Customer Care Festival  to dwudniowe wydarzenie biznesowe, wyjątkowe święto obsługi klienta, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiele praktycznej wiedzy. Prelegenci i trenerzy są praktykami w swojej branży, dlatego przekazywana wiedza będzie nie tylko praktyczna, ale także inspirująca.

Wsparcie merytoryczne HILLWAY dla CCF wynika z tego, że jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowo-doradczych specjalizującą się i posiadającą duże know – how w zakresie szkolenia kadry menedżerskiej i specjalistów w obszarze obsługi klienta, call/contact center.

 

HILLWAY reprezentowane będzie przez Marzenę Sawicką – Dyrektor Zarządzającą – oraz Marcina Rogowskiego – trenera HILLWAY. Oboje wystapią jako prelegenci Customer Care Festival 2021 we wtorek 7 września.

Wśród pozostałych prelegentów przedstawiciele takich firm jak: mBank, PZU, NTT, PEKAO Direct, Orange, Canal+, Sales Leaders, Altar, Discovery, Staffly, Genesys, ING Bank Śląski, Unima 2000.

Organizatorem wydarzenia jest BeLocal – właściciel największego portalu o obsłudze klienta ccnews.pl oraz Polski Instytut Wiedzy Praktycznej.

Zgłoszenia przez stronę Organizatora www.festivalcc.pl

Serdecznie zapraszamy!