HILLWAY kolejny raz został partnerem merytorycznym konferencji Customer Care Festival. Customer Care Festival to największa w Europie, bezpłatna konferencja poświęcona tematyce obsługi klienta i contact center.
CCF odbędzie się w dniach 6-7 września 2021 w formie online. W tegorocznej edycji zgłoszonych do udziału już jest ok. 800 przedstawicieli branży customer care z całej Europy ? wśród nich Zarządy, Dyrektorzy Obsługi Klienta, kierownicy, liderzy przede wszystkim z sektora prywatnego, jak również administracji.
Konferencja podzielona będzie na prelekcje w trzech obszarach związanych z zarządzaniem obsługą klienta:
- PROCESY
- TECHNOLOGIE
- CZŁOWIEK
Customer Care Festival to dwudniowe wydarzenie biznesowe, wyjątkowe święto obsługi klienta, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiele praktycznej wiedzy. Prelegenci i trenerzy są praktykami w swojej branży, dlatego przekazywana wiedza będzie nie tylko praktyczna, ale także inspirująca.
Wsparcie merytoryczne HILLWAY dla CCF wynika z tego, że jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowo-doradczych specjalizującą się i posiadającą duże know ? how w zakresie szkolenia kadry menedżerskiej i specjalistów w obszarze obsługi klienta, call/contact center.
HILLWAY reprezentowane będzie przez Marzenę Sawicką – Dyrektor Zarządzającą – oraz Marcina Rogowskiego – trenera HILLWAY. Oboje wystapią jako prelegenci Customer Care Festival 2021 we wtorek 7 września.
Wśród pozostałych prelegentów przedstawiciele takich firm jak: mBank, PZU, NTT, PEKAO Direct, Orange, Canal+, Sales Leaders, Altar, Discovery, Staffly, Genesys, ING Bank Śląski, Unima 2000.
Organizatorem wydarzenia jest BeLocal – właściciel największego portalu o obsłudze klienta ccnews.pl oraz Polski Instytut Wiedzy Praktycznej.
Zgłoszenia przez stronę Organizatora www.festivalcc.pl
Serdecznie zapraszamy!