Szkolenia zamknięte

Webinar: Gorączka Świąteczna – jak jej nie ulec? Techniki z obszaru Mindfulness

Oferta Limitowana Webinar HILLWAY Gorączka Świąteczna Jak jej nie ulec? Techniki z obszaru mindfulness Skontaktuj się w sprawie Webinaru Z czym kojarzą Ci się święta? Rodzinna atmosfera, dom wypełniony zapachem choinki, smak wyjątkowych potraw, wspólne kolędowanie? A może dla Ciebie nadchodzące święta to raczej udręka w postaci godzin spędzonych w kuchni, maratonu drobiazgowych porządków, brak

Dowiedź się więcej ⟶

Badanie odporności psychicznej MTQ48 / MTQPlus – oferta HILLWAY

Oferta HILLWAY Training & Consulting Badanie odporności psychicznej MTQ48 / MTQPlus Co to MTQ48? TEST MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire) to innowacyjne, rzetelne i wiarygodne, poparte licznymi badaniami uniwersyteckimi, narzędzie psychometryczne do mierzenia Siły i Odporności, którego celem jest wsparcie pracowników i menedżerów w zwiększaniu efektywności pracy. Jest to istotne zwłaszcza w środowiskach stawiających duże wyzwania

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Komunikacja NVC – sztuka empatycznej komunikacji bez przemocy

Komunikacja NVC Odkryj sztukę empatycznej komunikacji bez przemocy Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Szkolenie Komunikacja NVC – sztuka empatycznej komunikacji bez przemocy to intensywny warsztat, dzięki któremu uczestnicy odkryją potencjał empatycznej komunikacji jako narzędzia budowania skutecznych i harmonijnych relacji zarówno w sferze biznesowej, jak i osobistej. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się wykorzystywać NVC (Nonviolent

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Efektywny Help Desk z dbałością o profesjonalną obsługę klienta

Efektywny Help Desk Jak skutecznie wspierać Klientów z dbałością o budowanie relacji? Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Help Desk jest kluczowym elementem skutecznej obsługi klienta w dzisiejszych organizacjach. To centralne miejsce, w którym pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów rozwiązują ich problemy, udzielają wsparcia technicznego i zapewniają wysoką jakość obsługi. Szkolenie HILLWAY Efektywny Help Desk

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Kim jest buddy? Warsztat dla osób wspierających wdrożenie nowych pracowników

Kim jest buddy? Praktyczny warsztat dla osób wspierających wdrożenie nowych pracowników Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Buddy to osoba odpowiedzialna za wsparcie i wdrożenie nowych pracowników w organizacji. Jest to kluczowa rola, która pomaga nowym członkom zespołu w szybkim dostosowaniu się do nowego środowiska pracy i osiągnięciu pełnego potencjału. Buddy tworzy atmosferę zaufania i

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie OKR w pracy menedżera – metoda OKR w nowoczesnym zarządzaniu przez cele

OKR w pracy menedżera Odkryj nowoczesną metodę zarządzania przez cele – praktyczny warsztat Objectives and Key Results Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu OKR (Objectives and Key Results) to metoda, która pomaga w lepszym zarządzaniu przez cele, co pozwala organizacjom skuteczniej realizować swoje misje i osiągać zamierzone rezultaty. Dzięki OKR, organizacje mogą zwiększyć swoją wydajność,

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany – szkolenie menedżerskie

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie zmianą, czyli ABC lidera zmiany Warsztat dla menedżerów Napisz w sprawie szkolenia O szkoleniu Zarządzanie zmianą w organizacji jest procesem długofalowym. Nigdy nie przebiega według gotowych schematów i często prowadzi do rezultatów, które nie są do końca określone, ponieważ zachodzi w zespole ludzkim.  Jednym z czynników zaburzającym przebieg procesu jest opór pracowników wobec

Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Przywództwo emocjonalne, czyli zarządzanie oparte na inteligencji emocjonalnej

Inteligencja emocjonalna to wg. Daniela Goleman'a zdolność do bycia świadomym swoich emocji, kontrolowania emocji i wyrażania emocji. Inteligencja emocjonalna pozwala liderom budować owocne relacje interpersonalne w sposób racjonalny i empatyczny. Praca nad inteligencją emocjonalną jest kluczowa dla menedżera, który pragnie osiągnąć sukces w przywództwie. Zdolność do emocjonalnej więzi z pracownikami jest niezbędna dla skuteczności przywództwa. Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Profesjonalny offboarding z dbałością o pracownika i organizację

Offboarding i związane z nim rozstanie się z pracownikiem jest zawsze krytycznym momentem – zarówno dla odchodzącego jak i dla firmy. Niezależnie, czy następuje z decyzji pracownika, czy pracodawcy, rodzi w organizacji wiele potencjalnych zagrożeń takich jak: powstanie luk kompetencyjnych, osłabienia firmowego employer brandingu i PR, powstanie chaosu informacyjnego w zespole, spadku efektywności zespołu czy Dowiedź się więcej ⟶

Szkolenie Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy?

Dlaczego kupujemy? Jak podejmujemy decyzje o zakupie? Co sprawia, że chcę tu kupić? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla podejmowania właściwych działań pro sprzedażowych. Podstawą skutecznych procesów sprzedażowych jest ZROZUMIENIE: Dlaczego klient kupuje? Co nim kieruje? Co go motywuje do zakupu? Tym zagadnieniom dedykowane jest szkolenie HILLWAY Psychologia sprzedaży – czyli dlaczego kupujemy? Kliknij Dowiedź się więcej ⟶

Skip to content