HILLWAY - z nami osiągniesz szczyty!

Profesjonalne szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm

Programy szkoleniowe

hillway-doradztwo-szkolenia-biznesowe-dla-firmJESTEŚMY  PRAKTYKAMI   RYNKU  I  WIEMY  JAKIE  SĄ  WYZWANIA  ORGANIZACJI  W  DZISIEJSZYCH  CZASACH.

Budujemy cykle szkoleniowe (Akademie) i dedykowane szkolenia w oparciu o Państwa potrzeby. Dopasowujemy szkolenie do potrzeb firmy, organizacji uczestników oraz wyzwań w danej branży. Po wstępnej analizie wyzwań do każdego tematu dobieramy odpowiedniego Trenera lub Trenerów praktyków biznesu pasujących do potrzeb Państwa organizacji.

Istnieje możliwość łączenia różnych modułów lub kształtowania wyłącznie poszczególnych kompetencji poprzez szkolenia podstawowe i treningi dla osób zaawansowanych.

 SZKOLENIA MIĘKKIE, BIZNESOWE W WIĘKSZOŚCI ORGANIZOWANE SĄ W FORMIE ZAMKNIĘTEJ – DEDYKOWANEJ ORGANIZACJOM

Kliknij poniżej i rozwiń interesującą Cię kategorię szkoleń!

SZKOLENIA MENEDŻERSKIE – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE -szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie
  1. Leadership, czyli przywództwo
  2. Budowanie autorytetu i kształtowanie wizerunku menadżera
  3. Podstawy zarządzania zespołem pracowników
  4. Nowoczesne style kierowania w zarządzaniu pracownikami
  5. Planowanie i organizowanie pracy zespołu
  6. Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskich
  7. Sztuka delegowania
  8. Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
  9. Rekrutacja i selekcja pracowników
  10. Rekrutacja i budowanie zespołu handlowego/operacyjnego – dla samodzielnie rekrutujących menadżerów
  11. Budowanie zespołów i efektywna komunikacja
  12. Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
  13. Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
  14. Automotywacja w pracy – zapobieganie wypaleniu zawodowemu (szkolenie  dla menadżerów)
  15. Coaching w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
  16. Zarządzanie projektami
  17. Warsztat efektywnego Project Manager’a – dla doświadczonych Project Managerów
  18. Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
  19. Strategiczne zarządzanie zmianą dla Top Menadżerów (Zarząd, Dyrektorzy)
  20. Zarządzanie zmianą w organizacji
  21. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  22. Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
  23. Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy. Szkolenie dla Dyrektorów, Kierowników DOK, Sprzedaży i Marketingu
  24. Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC®
  25. Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
  26. Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym NOWOŚĆ!
  27. Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie NOWOŚĆ!
  28. Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem NOWOŚĆ!
  29. Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej NOWOŚĆ!
  30. Zarządzanie przez celeNOWOŚĆ!
SZKOLENIA SPRZEDAŻ, TELEMARKETING I NEGOCJACJE
  1. Skuteczna sprzedaż przez telefon – podstawy telemarketingu (szkolenie podstawowe)
  2. Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane)
  3. Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
  4. Sprzedaż produktów i usług finansowych przez telefon
  5. Kreatywna sprzedaż przez telefon
  6. Telefoniczne umawianie spotkań
  7. Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta w Salonie Firmowym
  8. Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
  9. Sprzedaż bezpośrednia – elementarz pracy handlowca
  10. Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
  11. Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
  12. Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2C
  13. Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2B
  14. Techniki pokonywania obiekcji i obrony ceny
  15. Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
  16. Cross- i up – selling w sprzedaży bezpośredniej
  17. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
  18. Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych NOWOŚĆ!
  19. Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży
  20. Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
  21. Negocjacje handlowe (szkolenie podstawowe)
  22. Negocjacje handlowe – doskonalenie umiejętności negocjacyjnych (szkolenie zaawansowane)
  23. Negocjacje sprzedażowe
  24. Rozmowa negocjacyjno-handlowa
  25. Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza)
SZKOLENIA OBSŁUGA KLIENTA I CALL CENTER, TELEMARKETING – KADRA ZARZĄDZAJĄCA
  1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center – szkolenie dla menadżerów call center
  2. Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  3. Zarządzanie zespołem infolinii –  dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  4. Zarządzanie zespołem sprzedażowym w call center
  5. Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
  6. Motywowanie pracowników call center (obsługa klienta i telemarketing)
  7. Raportowanie i analiza danych w call center – szkolenie podstawowe
  8. Analiza wskaźników call center – zaawansowane szkolenie dla doświadczonych menadżerów call center
  9. Zarządzanie projektami call center – dla kierowników projektów w call center
  10. Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  11. Sprzedaż konsultacyjna projektów call center – działy sprzedaży call center
  12. Rekrutacja i selekcja pracowników call center – szkolenie dla HR call center
  13. Ocena okresowa pracowników call center
  14. Norma EN 15838 – wymagania w zakresie europejskiej normy jakościowej dla call center
SZKOLENIA WINDYKACJA – szkolenia windykacyjne dedykowane Działom Windykacji – telefonicznej i bezpośredniej
SZKOLENIA PRAWNE – szkolenia rozwijające kompetencje w różnych obszarach prawnych, często niezbędne na większości stanowisk piastowanych w firmach
  1. Prawne aspekty umów handlowych
  2. Prawne aspekty obsługi reklamacji
  3. Prawa autorskie i ochrona własności intelektualnej w działalności gospodarczej
  4. Prawne aspekty windykacji (szkolenia podstawowe i zaawansowane)
  5. Kodeks Spółek Handlowych w zarządzaniu firmą
  6. Kodeks Spółek Handlowych w praktyce zarządzania grupą kapitałową
SZKOLENIA EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA – szkolenia rozwijające kompetencje w różnych obszarach, często niezbędne na większości stanowisk piastowanych w firmach
  1. Komunikacja interpersonalna
  2. Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu (szkolenie dla zespołów pracowników)
  3. Komunikacja projektowa
  4. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  5. Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
  6. Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
  7. Korporacyjny wojownik – siła automotywacji
  8. Profesjonalny wizerunek w biznesie
  9. Autoprezentacja – nowoczesne dbanie o wizerunek własny
  10. Automotywacja w pracy (szkolenie dla pracowników)
  11. Automotywacja w pracy (szkolenie dla menadżerów)
  12. Zarządzanie stresem
  13. Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
  14. Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
  15. Work -life balance – równowaga pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym

PROFESJONALNE  SZKOLENIA WARSZAWA, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, GDAŃSK, WROCŁAW, KATOWICE

– organizowane na terenie całej Polski


 

 Zainteresował Cię dany temat szkolenia?

Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci wszystkie szczegóły!

Nie wiesz czego szukasz lub szukasz czegoś dla swojego działu?

Skontaktuj się z nami, pomożemy!

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Do góry