HILLWAY - z nami osiągniesz szczyty!

Profesjonalne szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm

Programy szkoleniowe

hillway-doradztwo-szkolenia-biznesowe-dla-firmJESTEŚMY  PRAKTYKAMI   RYNKU  I  WIEMY  JAKIE  SĄ  WYZWANIA  ORGANIZACJI  W  DZISIEJSZYCH  CZASACH.

Budujemy cykle szkoleniowe (Akademie) i programy szkoleń w oparciu o Państwa potrzeby.

Istnieje możliwość łączenia różnych modułów lub kształtowania wyłącznie poszczególnych kompetencji poprzez szkolenia podstawowe i treningi dla osób zaawansowanych.

 SZKOLENIA MIĘKKIE, BIZNESOWE W WIĘKSZOŚCI ORGANIZOWANE SĄ W FORMIE ZAMKNIĘTEJ – DEDYKOWANEJ ORGANIZACJOM

Kliknij poniżej i rozwiń interesującą Cię kategorię szkoleń!

SZKOLENIA MENEDŻERSKIE – PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE -szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie
  1. Leadership, czyli przywództwo
  2. Budowanie autorytetu i kształtowanie wizerunku menadżera
  3. Podstawy zarządzania zespołem pracowników
  4. Nowoczesne style kierowania w zarządzaniu pracownikami
  5. Planowanie i organizowanie pracy zespołu
  6. Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskich
  7. Sztuka delegowania
  8. Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające
  9. Rekrutacja i selekcja pracowników
  10. Rekrutacja i budowanie zespołu handlowego/operacyjnego – dla samodzielnie rekrutujących menadżerów
  11. Budowanie zespołów i efektywna komunikacja
  12. Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
  13. Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
  14. Automotywacja w pracy – zapobieganie wypaleniu zawodowemu (szkolenie  dla menadżerów)
  15. Coaching w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży
  16. Zarządzanie projektami
  17. Warsztat efektywnego Project Manager’a – dla doświadczonych Project Managerów
  18. Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
  19. Strategiczne zarządzanie zmianą dla Top Menadżerów (Zarząd, Dyrektorzy)
  20. Zarządzanie zmianą w organizacji
  21. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  22. Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
  23. Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy. Szkolenie dla Dyrektorów, Kierowników DOK, Sprzedaży i Marketingu
  24. Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC®
  25. Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole
  26. Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym - NOWOŚĆ!
  27. Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie - NOWOŚĆ!
  28. Zarządzanie różnorodnością w efektywnym zarządzaniu zespołem - NOWOŚĆ!
  29. Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowej - NOWOŚĆ!
  30. Zarządzanie przez celeNOWOŚĆ!
SZKOLENIA SPRZEDAŻ, TELEMARKETING I NEGOCJACJE
  1. Skuteczna sprzedaż przez telefon – podstawy telemarketingu (szkolenie podstawowe)
  2. Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane)
  3. Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
  4. Sprzedaż produktów i usług finansowych przez telefon
  5. Kreatywna sprzedaż przez telefon
  6. Telefoniczne umawianie spotkań
  7. Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta w Salonie Firmowym
  8. Skuteczny cross- i up selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
  9. Sprzedaż bezpośrednia – elementarz pracy handlowca
  10. Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
  11. Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
  12. Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2C
  13. Techniki sprzedaży bezpośredniej na rynku B2B
  14. Techniki pokonywania obiekcji i obrony ceny
  15. Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży
  16. Cross- i up – selling w sprzedaży bezpośredniej
  17. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
  18. Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych - NOWOŚĆ!
  19. Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży
  20. Merchandising w praktyce, czyli jak sprzedawać więcej?
  21. Negocjacje handlowe (szkolenie podstawowe)
  22. Negocjacje handlowe – doskonalenie umiejętności negocjacyjnych (szkolenie zaawansowane)
  23. Negocjacje sprzedażowe
  24. Rozmowa negocjacyjno-handlowa
  25. Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza)
SZKOLENIA OBSŁUGA KLIENTA I CALL CENTER, TELEMARKETING – KADRA ZARZĄDZAJĄCA
  1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center – szkolenie dla menadżerów call center
  2. Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  3. Zarządzanie zespołem infolinii –  dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  4. Zarządzanie zespołem sprzedażowym w call center
  5. Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center
  6. Motywowanie pracowników call center (obsługa klienta i telemarketing)
  7. Raportowanie i analiza danych w call center – szkolenie podstawowe
  8. Analiza wskaźników call center – zaawansowane szkolenie dla doświadczonych menadżerów call center
  9. Zarządzanie projektami call center – dla kierowników projektów w call center
  10. Zarządzanie zespołami call center – dla liderów i średniej kadry operacyjnej
  11. Sprzedaż konsultacyjna projektów call center – działy sprzedaży call center
  12. Rekrutacja i selekcja pracowników call center – szkolenie dla HR call center
  13. Ocena okresowa pracowników call center
  14. Norma EN 15838 – wymagania w zakresie europejskiej normy jakościowej dla call center
SZKOLENIA WINDYKACJA – szkolenia windykacyjne dedykowane Działom Windykacji – telefonicznej i bezpośredniej
SZKOLENIA PRAWNE – szkolenia rozwijające kompetencje w różnych obszarach prawnych, często niezbędne na większości stanowisk piastowanych w firmach
  1. Prawne aspekty umów handlowych
  2. Prawne aspekty obsługi reklamacji
  3. Prawa autorskie i ochrona własności intelektualnej w działalności gospodarczej
  4. Prawne aspekty windykacji (szkolenia podstawowe i zaawansowane)
  5. Kodeks Spółek Handlowych w zarządzaniu firmą
  6. Kodeks Spółek Handlowych w praktyce zarządzania grupą kapitałową
SZKOLENIA EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA – szkolenia rozwijające kompetencje w różnych obszarach, często niezbędne na większości stanowisk piastowanych w firmach

PROFESJONALNE  SZKOLENIA WARSZAWA, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, GDAŃSK, WROCŁAW, KATOWICE

- organizowane na terenie całej Polski


 

 Zainteresował Cię dany temat szkolenia?

Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci wszystkie szczegóły!

Nie wiesz czego szukasz lub szukasz czegoś dla swojego działu?

Skontaktuj się z nami, pomożemy!

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Do góry